Maranello Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Du jobber med tøffere ting enn meg ihverfall.Ja, det må være noe musikkrelatert siden det er en bassnøkkel der. Flott presentert. Hehe, lyd lager det, men om det kan kalles musikk er vel heller tvilsomt...(eller opp til øret som hører ) Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Her var det veldig mye bra. Denne tråden har jeg ikke lagt særlig merke til før nå, men nå ligger den i favoritter. Jeg må følge deg de siste dagene. Blant mine favoritter så langt er bien 5. og gårsdagens bilde. Lenke til kommentar
Maranello Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Her var det veldig mye bra. Denne tråden har jeg ikke lagt særlig merke til før nå, men nå ligger den i favoritter. Jeg må følge deg de siste dagene. Blant mine favoritter så langt er bien 5. og gårsdagens bilde. Takker mye for det! Enig med favorittene dine, er fornøyd med dekkbildet også. Kjørte rundt i en time for å finne motiv den kvelden, endte opp med par bilder fra garasjen når jeg kom hjem... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ja, flott stykke gull mot dunklere bakgrunn. Lyset skal man ta vare på... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Noen ganger er det enkleste det beste. Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hvor kan jeg melde meg på kurset for å få frem den strukturen i bladet? Hverken for skarpt eller for mykt. Men så tydelig at du nesten kan ta på det... Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Meget pen lyssetting! Lenke til kommentar
Maranello Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Hvor kan jeg melde meg på kurset for å få frem den strukturen i bladet? Hverken for skarpt eller for mykt. Men så tydelig at du nesten kan ta på det... Meget pen lyssetting! Utrolig hva studiolampen min er god for! Takk for kommentarer! Lenke til kommentar
Maranello Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Reversert 50mm i dag, vanskelig å finne motiv som egner seg. Det ekstremt smale fokusplanet var ikke lett å jobbe med heller Blenderen må styres for hånd så jeg lot den bare stå i høyeste blenderposisjon siden det ikke er så lett å holde den helt stødig i 2 sec... Ble en del støy og støvfjerning i etterkant, men morro å prøve! Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Dagens var jo glimrende. Tok noen sekund før jeg skjønte hva det var og er ikke helt sikker enda! Holdt du bare 50mm foran kamera? Lenke til kommentar
Maranello Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Dagens var jo glimrende. Tok noen sekund før jeg skjønte hva det var og er ikke helt sikker enda! Holdt du bare 50mm foran kamera? Takk for det! Ikea spiller en del av hovedrollen idag som i forrige bildet, det er veiken på et t-lys. Kjøpte noe billig utstyr på eBay for en stund siden, overganger i øst og vest + mellomringer. Fungerer bra det, selv om det blir veldig manuelt... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Litt fascinerende at du har fått med så mye detaljer i det brennende lyset, sånt er som oftest helt utbrent. Det siste der reddes fint inn med holmen i horisonten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå