Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få kjæresten til å gå med et klesplagg jeg liker (og som jeg vet hun vil like)?

Gjest Guest_Anders_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Anders_*

Hei.

Vært sammen dama i snart 3 uker nå. Vi er begge veldig forelsket i hverandre og forholdet går bra. Vi har hatt sex og har det nesten hver gang vi er sammen, altså vi har lært hverandre å kjenne.

I går ga jeg i tillegg den første "gaven" i forholdet; nemlig en rød rose, som hun likte veldig godt.

Nå har det seg slik at hun er veeeldig pen, og jeg har så lyst til at hun skal gå med et klesplagg, som jeg VET kommer til å kle henne utrolig bra. Dette sier jeg fordi "alt kler den smukke" :p Nå er det sikkert mange som kommer til å si at jeg burde la henne gå i hva hun vil osv. Og ja, seff lar jeg henne gå i hva hun vil, jeg elsker stilen hennes. Men dette klesplagget er bare SÅ tilpasset henne!

Hvordan skal jeg gå frem for å få henne til å gå med dette klesplagget? Vil et uskyldig; "skal vi stikke på shoppingtur til helga" være tilfredstillende nok? For jeg føler at det blir litt mye å kjøpe ENDA en gave til henne, som koster litt mer.

Setter pris på råd fra alle sammen. Ellers ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...