Gjest Guest_Anders_* Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hei. Vært sammen dama i snart 3 uker nå. Vi er begge veldig forelsket i hverandre og forholdet går bra. Vi har hatt sex og har det nesten hver gang vi er sammen, altså vi har lært hverandre å kjenne. I går ga jeg i tillegg den første "gaven" i forholdet; nemlig en rød rose, som hun likte veldig godt. Nå har det seg slik at hun er veeeldig pen, og jeg har så lyst til at hun skal gå med et klesplagg, som jeg VET kommer til å kle henne utrolig bra. Dette sier jeg fordi "alt kler den smukke" Nå er det sikkert mange som kommer til å si at jeg burde la henne gå i hva hun vil osv. Og ja, seff lar jeg henne gå i hva hun vil, jeg elsker stilen hennes. Men dette klesplagget er bare SÅ tilpasset henne! Hvordan skal jeg gå frem for å få henne til å gå med dette klesplagget? Vil et uskyldig; "skal vi stikke på shoppingtur til helga" være tilfredstillende nok? For jeg føler at det blir litt mye å kjøpe ENDA en gave til henne, som koster litt mer. Setter pris på råd fra alle sammen. Ellers ha en fin kveld! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg foreslår et kompromiss. Gå med på noe hun vil at du skal gjøre, så føler hun at hun får noe tilbake for tjenesten. Lenke til kommentar
Angua Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 kan du ikke bare si at du vet at hun kommer til å kle det utrolig godt? blir vel like bra som et kompliment Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Dra på shopping med hu og stikk innom butikken hvor du ber hun om prøve plagget. Blir hun overbevist/påvirket nok til å kjøpe det? Hvis ikke slipper du ivertfall å pønske ut julepresang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå