Hamnli2 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Har du prøvd med, øh, andre hullet? Om du er lei av å vente å vil ha noe å gjøre mens dere jobber med å utvide deg, så kan det kanskje være en ide? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Du vil ha hun til å ha analsex? Jeg ville heller fått til vaginal sex før jeg bevegde meg derover. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hm, hadde aldri trodd glidemiddel var nødvendig når alt funket som det skulle fra naturens side. Vi får ordne det, da. Jeg tror egentlig ikke han er for stor. Det er ikke noen monsterpenis han har, men den er nok en del over gjennomsnittet, og det er jo kanskje ikke det kuleste å debutere med. Har du prøvd med, øh, andre hullet? Om du er lei av å vente å vil ha noe å gjøre mens dere jobber med å utvide deg, så kan det kanskje være en ide? Hehe, uaktuelt, både fra min og hans side. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Haha! Dagens forslag! Analsex for ei som nesten ikke tør å ha vanlig sex? I lol'd jeg tror ikke penis størrelse (sett bort fra monsterene) vil by på noe problemer i utgangspunktet. Men det virker som at du er litt vel trang, anbefaler deg å bruke litt tid (alene eller med typen) med fingre og mindre dildoer. Bruke lang tid, få litt mer bredde mellom beina EDIT: Ikke avskriv anal sex, de fleste er negative til det i utgangspunktet. Men når de får en skikkelig innføring, så liker de de/synes det er helt greit. Jeg liker veldig godt å stikke en tommel eller finger mens doggy utføres. Endret 9. november 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jau, det må vel jobbes med å skape litt bedre plass der nede, selv om jeg virkelig ikke liker tanken på å gjøre det selv. Analsex er...vel, ikke noe jeg tenner på i utgangspunktet. Om jeg skulle bli spurt om ti år, når jeg har fått testet både det ene og det andre, kan det jo hende jeg har ombestemt meg. Lenke til kommentar
MissK Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Liker ikke tanken på det selv, men er verdt det ^^ Og kjenner man kroppen sin bedre er det lettere å komme, bare fordeler altså Analsex liker jeg ikke, blæ. Føles som å bæsje innover og det er ikke akkuratt det jeg synes er diggest i verden for å si det sånn.. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Liker ikke tanken på det selv, men er verdt det ^^ Og kjenner man kroppen sin bedre er det lettere å komme, bare fordeler altså Analsex liker jeg ikke, blæ. Føles som å bæsje innover og det er ikke akkuratt det jeg synes er diggest i verden for å si det sånn.. Ja, jo, det er jo sikkert verdt det. Man gjør både seg selv og partneren en tjeneste, men dæven da, til hvilken pris? Urk. Bæsje innover, det er kanskje den beste reklamestrofen for analsex ever. Høres jo vilt digg ut. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Neinei, om du ikke vil, så er det greit. Da må du bare fortsette å prøve og å utvide. Kom på noe, mener å ha lest at damene også har et noe svamplignende legeme rundt åpningen (på innsiden) som fylles med blod og utvides (gjør deg trangere). Kanskje burde dere prøve uten forspill, men med et badekar fullt av glidemiddel? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Neinei, om du ikke vil, så er det greit. Da må du bare fortsette å prøve og å utvide. Kom på noe, mener å ha lest at damene også har et noe svamplignende legeme rundt åpningen (på innsiden) som fylles med blod og utvides (gjør deg trangere). Kanskje burde dere prøve uten forspill, men med et badekar fullt av glidemiddel? For en god idé! Nei, men ja, vi skal nok få tak i glidemiddel. Og ja, det er ved inngangen og de første centimeterne innover det er verst. Teite svampelignende legeme. Lenke til kommentar
wanna-b Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hva kan glidemiddel gjøre når det allerede er, ehm, "smørning" nok? Fordi han ikke er våt, krever alltid noen (til tider) vonde dytt før det glir lett. Dessuten, selv om du har veldig lyst og er veldig våt, betyr det ikke at du er klar. Ha heller alternativ sex en periode, og om det blir altfor fristende å prøve igjen under en seanse, så er nok det det beste tidspunktet. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Glidemiddel funka fett. Stakk innom Kondomeriet, flau som en fjortiss, og fikk tak i noe aloe vera-greier, som visstnok skulle være bra. Og det var det, altså. Vi fikk det ganske bra til da vi prøvde med den, men det var fortsatt bra vondt. Var veldig øm etterpå, og selv i dag, dagen etter, sliter jeg med å sitte ordentlig. Men vi er på vei et sted, og det er bra. Så tusen takk for tipsene. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 THIS would be so much easier to explain on a live feed. Webcam ftw! Sitte ordenlig? Feil hull? Det blir normalt bedre med tiden... Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Bra det ordner seg for deg Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Sovehest: Hehe, nei, ikke feil hull, men ja...det merkes at det har vært besøk der, for å si det sånn. Regner med det går seg til med tiden, nå er i hvert fall det verste over, vil jeg tro. WhiteKnight: Takk, takk. Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Kjempeflott å høre at ting tusler riktig vei! Da er det bare å gjenta igjen og igjen (that's the fun part!) Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Håper det blir fun snart, ja. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Ingenting å være redd for, ting vil skje naturlig. Bedre å gjøre det når du selv er klar for det, enn å føle seg presset til å hoppe i høyet med en random fyr fordi vennene dine gjør det. Strengt tatt så viser det modenhet og styrke i deg. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Og nå i ettertid så er du jo kanskje litt glad for at det ikke ble noen betydelige mengder med alkohol også? Endret 13. november 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Og nå i ettertid så er du jo kanskje litt glad for at det ikke ble noen betydelige mengder med alkohol også? Jupp, er glad for det nå, selv om jeg fortsatt tror det kanskje hadde gått litt mer smertefritt da. Men, jeg pleier som regel å kaste opp etter noen centiliter alkohol uansett, så det var nok like greit. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Da gir du et bra inntrykk av det hele til typen din. Først ha sex, så kaste opp etterpå. Nei, men bra greier altså. Første gangen min var ikke akkurat super den heller, men jeg er glad jeg var edru. Man husker det jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg