Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

18år og jomfru, hva tenker dere?

Gjest Guest_TS_*

Anbefalte innlegg

Avslutte med sugejobb, det har jeg sett på film.. :p

og takk til Mr. Konstruktiv?

Beklager at jeg ikke er seriøs. Jeg skal sørge for å bidra konstruktivt i samtlige poster jeg ser ditt nick fra nå av. Så lenge jeg husker det.

Til Martine:

Rødvin eller Champagne (les: Musserende Vin) vil uansett være bedre enn sprit skulle en tro. Om du føler du trenger en halvflaske for å slappe av, er du kanskje ikke helt klar..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Avslutte med sugejobb, det har jeg sett på film.. :p

og takk til Mr. Konstruktiv?

Beklager at jeg ikke er seriøs. Jeg skal sørge for å bidra konstruktivt i samtlige poster jeg ser ditt nick fra nå av. Så lenge jeg husker det.

Til Martine:

Rødvin eller Champagne (les: Musserende Vin) vil uansett være bedre enn sprit skulle en tro. Om du føler du trenger en halvflaske for å slappe av, er du kanskje ikke helt klar..

Schjokolæd skal visst funke som et afrodisiakum, så det kan også være nyttig. Eller så har du diverse frukter osv som anses som afrodisiaker. Har prøvd å fôre diverse jenter med sjokolade selv ihvertfall. Har ikke fått noe resultat enda :(

Du kjenner det nok på deg selv. Ta det i ditt tempo og gjør bare det du vil gjøre. Have fun n' enjoy ;p

Lenke til kommentar

Mange takk for alle råd, folkens. Jeg har vel egentlig bestemt meg for å prøve nå, og kanskje til og med uten alkohol. Det blir i så fall banebrytende, kan jeg love. Han er veldig hensynsfull, og vi gjør det på mine premisser første (andre og tredje?) gangen, det er vi enige om nå.

Tror dette skal gå fint, jeg. Gleder meg nesten, i hvert fall til å få det overstått, og kanskje til det som kommer etterpå også. :D

Lenke til kommentar
we want updates! :p

Haha. :p

Ok, jeg skal si fra hvis/når det skjer. Nå jeg faktisk gjøre det, nå.

Skal ikke si oss vanskelig til både bilder/film og et kort sammendrag nei! ;)

Og som slimda sa, første gang er ikke noe spesielt vond/ubehagelig for gjennomsnittet av to grunner. Jomfruhinnen er som regel loong gone før samleiet kommer og motparten tar hensyn og legger opp til et godt forspill.

Lenke til kommentar

Om første gangen blir jævlig, så kan man ikke forvente at andre gangen blir så veldig mye bedre. Men kanskje første gangen til og med er god. Uansett hvordan det går, ikke gi opp. Om det skulle være kjipt, så blir det bedre etterhvert. Så lenge man har en passende sengepartner kan sexen være fantastisk.

Lenke til kommentar

Hmm. Om den første gangen blir ok, og ikke hjerteskjærende vond, vil jeg virkelig bli overrasket. Men ja, vi kommer nok til å prøve til uka. Han bor litt unna, og da skal jeg ned til ham. Må bare vente til etter onsdag, for da skal jeg i blodbanken, hehe.

Kommer uansett til å være supernervøs, tenker jeg. Men jeg lover å gi rapport, om enn mer skriftlig enn visuell. :p

Lenke til kommentar
I en alder av 24 går jeg ut i fra at p-pillen er i bruk ;)

Da trenger man jo ikke kondom. Vet du noe om hvorvidt de (/han) har testet seg, og hvorfor går du ut ifra at en jomfru går på p-piller?

Jeg sier ikke at hun ikke gjør det, men det er ikke noen automatikk i at man bruker p-piller bare fordi man er 24.

Endret av Kloever
Lenke til kommentar

Jeg går ikke ut i fra at en jomfru går på p-piller, men det er noe (etter min erfaring) de fleste jenter begynner på, selv om de ikke har noe faste donorer.. Bla for å kunne bestemme perioden sin og noen for å være på den sikre siden for hvis det skulle skje peeelutselig ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...