Hamnli2 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Er du ikke klar så er du ikke klar. Ikke press deg til noe fordi andre forventer noe. Du tar'n nok når du blir klar. Det er vanskelig å vite når man er klar, da. Den ene delen av meg synes det er skikkelig på tide, og er kjempenysgjerrig på hvordan det er. Mens den andre delen av meg er livredd for å vise seg naken, redd for at det skal være vondt, redd for å dumme seg ut og redd for å ikke være noe god. Men sånn innerst inne, er jeg nok klar. Det er bare masse tanker som sperrer for framgangen, men sånn er det vel med mange. Du trenger ikke bekymre deg for hvor god du er, er det første gang så er du elendig uansett. Sorry, men erfaring kommer med... erfaring. Men altså, jeg tror jeg er klar, men det er en del issues og problemer med selvbildet som gjør at jeg tviler. Jeg er ganske sikker på at om jeg hadde vært strålende fornøyd med kroppen min, hadde det nok skjedd for lenge, lenge siden. Så jeg tenker at hvis jeg gjør det, så kommer jeg jo over en del barrierer, og det må da være fint. Jeg tror egentlig ikke det har noe med gutten å gjøre at jeg vil være litt "på druen" når det skal skje. Det er nok ene og alene min skyld at jeg synes det er nødvendig. Han er både tålmodig og flink med komplimenter, han. Om karen er i lag med deg allerede så kan han jo ikke synes at du er stygg uansett. Han synes helt sikkert at du er digg. Om du har tenkt å drikke før du går i gang, så må du være veldig forsiktig med hvor mye du drikker. Særlig de første gangene er det lett å drikke for mye. Så altfor altfor lett he he he. Du må bare se selv at du enda klarer å stå på bena, men husk jo mer du drikker jo dårligere blir du i senga etterpå! Uansett, drikk noe med lav alkoholprosent som du ikke liker, øl for eksempel. Da får du ikke plass i magen til nok drikke til å drikke deg skeiv. Er han erfaren med drikking og sex da? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 DON'T DRINK AND (Let him)DRIVE(you) Uten at jeg skal spekulere i hvor langt du har gått, så er beste å starte der du har vært før og tøye strikken litt etter litt til du plutselig ikke er jomfru lengre Burde ikke være noe smertefult heller Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Det beste er bare å være edru og gjøre det tryggest mulig. Ikke verre enn det. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ja, jeg støtter den. Ikke drikk først, det gjør det bare vanskeligere. Bare ta det rolig, et steg av gangen. Det er ingen forskjell på å være jomfru og være erfaren, det føles ikke forskjellig. Det er akkurat det samme når du ikke har sex, og sexen de første gangene vil ikke være så bra om partneren din ikke er veldig erfaren. Et lite tips da, ikke bare ligg der som en slapp sakkosekk, vær med i akten selv! Det hjelper massevis bare det Og for guds skyld ikke bruk tenner om du skal gi han litt sugeri. Ah, og fortell han hvordan du liker det, hva som føles godt og hva som ikke føles godt, så går det bra skal du se Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ja, jeg støtter den. Ikke drikk først, det gjør det bare vanskeligere. Bare ta det rolig, et steg av gangen. Det er ingen forskjell på å være jomfru og være erfaren, det føles ikke forskjellig. Det er akkurat det samme når du ikke har sex, og sexen de første gangene vil ikke være så bra om partneren din ikke er veldig erfaren. Et lite tips da, ikke bare ligg der som en slapp sakkosekk, vær med i akten selv! Det hjelper massevis bare det Og for guds skyld ikke bruk tenner om du skal gi han litt sugeri. Ah, og fortell han hvordan du liker det, hva som føles godt og hva som ikke føles godt, så går det bra skal du se Viktig poeng! Si i fra hvis det ikke er godt/ubehagelig. Ikke bare fortsett og gå ut i fra at det er sånn det skal være. Snakk og vær åpen (kanskje lettere sagt enn gjort) Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Aww, dere er så snille. Jeg tenker ekstremt mye på dette nå, altså. Jeg har vel egentlig bestemt meg for å prøve, men jeg har også bestemt meg for at jeg er nødt til å være litt bedugget når det skal skje. Jeg er så livredd for at det skal være vondt, at jeg sikkert har godt av noe som gjør meg litt mer avslappet, og da tør jeg garantert å snakke mer med ham mens det foregår også. Men ta det med ro, jeg skal ikke drikke meg selv under bordet. Jeg forventer at det er vondt de første gangene i hvert fall, og så regner jeg med at det blir bedre etter hvert. Så den første gangen er vel noe man må igjennom uansett, om man vil komme til godsakene ^^ Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Faktisk, de fleste har sprukket jomfruhinnen sin leenge før de har samleie første gang. Ved fingring og andre ting man stapper inn mellom beina så vil hinnen bli strukket/sprekt. Sjangsen er større for at det gjør vondt hvis du drikker da du kan få nedsatt produksjon av ditt naturlige glidemiddel (kom ikke på noe bedre ord..) Noe som kan gjøre at det blir tørt og derfor oppstår friksjon og da kommer smerten.. Ta deg litt sammen, du er 24 år. Du må klare en ting som dette uten å drikke Ta ansvar, vis at du bestemmer tempo. At du bestemmer alt. Hvis du rir han, vil du ha mye mer kontroll og kunne ta ting i ditt tempo. Vis initativ, han kommer til å digge det selv om du ikke alltid treffer på alle fantasiene hans. Han vil gi deg et lite dytt i riktig rettning hvis du bommer helt Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ja, altså hinnen er nok long gone, men jeg har aldri stappet noe som helst oppi der. Har prøvd med en finger av og til, men har syntes det har vært så ubehagelig at jeg ga det opp ganske fort. Så jeg kan jo bare tenke meg hvor mye verre det er med noe som er på størrelse med en banan. Der kommer den frykten fra, altså. Men ja, bIskOp, du har egentlig helt rett. Jeg bør ta meg sammen, og det blir sikkert en finere opplevelse hvis jeg er helt edru. Kneika blir mye større å komme seg over, men de aller fleste andre har overlevd sitt første samleie, så... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg så noen bittesmå bananer på ICAn her i sted. Kanskje du er heldig.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Anbefaler deg å prøve litt, evt la han du holder på med prøve. Det finnes mange former for sex uten at gutte tissen er inni jente tissen vet du! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg så noen bittesmå bananer på ICAn her i sted. Kanskje du er heldig.. I wish. Nei, jeg har da stiftet bekjentskap med tissen hans, og vet alt for godt at den er større enn jeg hadde håpet. ...rar ting å si, kanskje. Hehe. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Anbefaler deg å prøve litt, evt la han du holder på med prøve. Det finnes mange former for sex uten at gutte tissen er inni jente tissen vet du! Vi har prøvd både det ene og det andre, vi. Unntatt oralsex, da. Eller, ja, vi har ikke prøvd så mye, da, men jeg har drevet med hans og han har drevet med min, hvis du skjønner. Neste skritt nå er vel egentelig the real deal. Selv om jeg godt synes oralsex kunne kommet først, men det spiller vel ikke noen stor rolle. Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Anbefaler deg å prøve litt, evt la han du holder på med prøve. Det finnes mange former for sex uten at gutte tissen er inni jente tissen vet du! Vi har prøvd både det ene og det andre, vi. Unntatt oralsex, da. Eller, ja, vi har ikke prøvd så mye, da, men jeg har drevet med hans og han har drevet med min, hvis du skjønner. Neste skritt nå er vel egentelig the real deal. Selv om jeg godt synes oralsex kunne kommet først, men det spiller vel ikke noen stor rolle. Har du luftet forslaget? Burde vel ikke være noe i veien for det hvis du er mer komfortabel med det? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Har du luftet forslaget? Burde vel ikke være noe i veien for det hvis du er mer komfortabel med det? Ja, jeg har jo nevnt det er par ganger, men han synes det er best å avslutte festlighetene med en sugejobb, visst. Men ja, jeg kan jo spørre en gang til. Eller bare si at det skjer i den rekkefølgen, enten han vil eller ikke. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Skulle nesten skiftet navn på denne tråden. Men uansett hva det blir til så anbefaler jeg deg ikke å drikke før dere skal gjøre det. Og jeg tror du stresser veldig med det. En ting fører til noe annet, og det kan være veldig greit det altså. Begynne med beføling og oralsex og sånne ting. Og det kan være kjekt med glidemiddel. Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Har du luftet forslaget? Burde vel ikke være noe i veien for det hvis du er mer komfortabel med det? Ja, jeg har jo nevnt det er par ganger, men han synes det er best å avslutte festlighetene med en sugejobb, visst. Men ja, jeg kan jo spørre en gang til. Eller bare si at det skjer i den rekkefølgen, enten han vil eller ikke. Han burde klare å legge sine egne preferanser litt til side den gangen du debuterer. PS. forslaget om glidemiddel støttes. Endret 28. oktober 2009 av SkoMedHull Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Avslutte med sugejobb, det har jeg sett på film.. Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Avslutte med sugejobb, det har jeg sett på film.. og takk til Mr. Konstruktiv? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Skulle nesten skiftet navn på denne tråden. Men uansett hva det blir til så anbefaler jeg deg ikke å drikke før dere skal gjøre det. Og jeg tror du stresser veldig med det. En ting fører til noe annet, og det kan være veldig greit det altså. Begynne med beføling og oralsex og sånne ting. Og det kan være kjekt med glidemiddel. Ja, hehe, jeg vet. Sorry for at jeg kaprer tråden, men det er jo litt relatert. Hmm...ja, det er vel meningen at det skal gå naturlig framover. Men det er nok mer ment for normale mennesker, og ikke sånne som har sittet hele livet og vært redd for å ha sex. Men likevel, dere har nok rett. Jeg skal se om jeg ikke kan la korken sitte på den spritflaska. Han burde klare å legge sine egne preferanser litt til side den gangen du debuterer.PS. forslaget om glidemiddel støttes. Ja, han gjør nok det om jeg sier det er viktig for meg. Han har jo vært ekstremt tålmodig på alt annet så langt, så om dette hjelper meg over siste hindring, går han nok med på det. Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Vel, da kommer jeg ikke på stort annet å si enn, lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg