Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Aw, you guys.Jeg prøver å overbevise meg selv om at jeg skal ligge med fyren min neste uke, men jeg blir bare mer og mer i tvil om jeg bør gjøre det eller ikke når alle snakker om hvor positivt det er å vente. Føler liksom at man mister litt verdi etterpå. Jeg og dama var sammen i over to måneder før det ble noe bolling. Ikke noe stress, så ta det når du/dere føler at tiden er inne. Saken med oss, var at det var første gang for begge. Da var jeg 19 og hu 16. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Tror jeg var sammen i 7 måneder før det ble no' Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 For meg har det gått mellom 2-3 uker og 2-3 mnd, med en blanding av jomfruer og ikke.. Har vel også hatt noen times bekjentskap.. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hvor lenge har du venta TheMartine? =) Det er hawt fram til en viss grense. 24-26år er ikke like digg. Jentunger på 17-21 er digg, de kan læres opp og man kan ha det gøy! Over dette forventer man litt erfaring.. En plass går grensen mellom uskyldig og vanskelig/jerntruse (synes jeg.. ) Aha, da balanserer jeg akkurat på grensa, da. Er 24 og har like mye seksuell erfaring som en 12-åring. Blir vel egentlig mer og mer sært enn søtt, føler jeg. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Er du ikke klar så er du ikke klar. Ikke press deg til noe fordi andre forventer noe. Du tar'n nok når du blir klar. Det er vanskelig å vite når man er klar, da. Den ene delen av meg synes det er skikkelig på tide, og er kjempenysgjerrig på hvordan det er. Mens den andre delen av meg er livredd for å vise seg naken, redd for at det skal være vondt, redd for å dumme seg ut og redd for å ikke være noe god. Men sånn innerst inne, er jeg nok klar. Det er bare masse tanker som sperrer for framgangen, men sånn er det vel med mange. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg og dama var sammen i over to måneder før det ble noe bolling. Ikke noe stress, så ta det når du/dere føler at tiden er inne. Saken med oss, var at det var første gang for begge. Da var jeg 19 og hu 16. Det er jo ikke seint, da. Han jeg holder på med nå, har jeg vært i gang med siden juni, og jeg kan love deg at han i hvert fall er klar. Han har også mye mer erfaring enn meg, og det legger jo et visst press på meg, da, synes jeg. Men hvis han forventer sitt livs ligg første gangen er han bare dum, altså. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg og dama var sammen i over to måneder før det ble noe bolling. Ikke noe stress, så ta det når du/dere føler at tiden er inne. Saken med oss, var at det var første gang for begge. Da var jeg 19 og hu 16. Det er jo ikke seint, da. Han jeg holder på med nå, har jeg vært i gang med siden juni, og jeg kan love deg at han i hvert fall er klar. Han har også mye mer erfaring enn meg, og det legger jo et visst press på meg, da, synes jeg. Men hvis han forventer sitt livs ligg første gangen er han bare dum, altså. Det går nok fint skal du se. Da jeg debuterte var jeg på en måte ikke helt klar, mao ikke en særlig romantisk affære, det var i danmark og jeg var full. Selv om jeg skulle ønske debuten min kunne ha vært med en jeg senere har fått følelser for er det ikke noe som plager meg. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det går nok fint skal du se. Da jeg debuterte var jeg på en måte ikke helt klar, mao ikke en særlig romantisk affære, det var i danmark og jeg var full. Selv om jeg skulle ønske debuten min kunne ha vært med en jeg senere har fått følelser for er det ikke noe som plager meg. Ja, det er kanskje ikke så dumt å drikke litt. Spesielt om man er litt...ehm...engstelig. Jeg er heller ikke sikker om om denne karen er den rette, men så langt i livet har jeg ikke vært borti bedre alternativer, og man kan jo ikke knipe igjen for all fremtid og tro at noe bedre er rett rundt svingen heller. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det går nok fint skal du se. Da jeg debuterte var jeg på en måte ikke helt klar, mao ikke en særlig romantisk affære, det var i danmark og jeg var full. Selv om jeg skulle ønske debuten min kunne ha vært med en jeg senere har fått følelser for er det ikke noe som plager meg. Ja, det er kanskje ikke så dumt å drikke litt. Spesielt om man er litt...ehm...engstelig. Jeg er heller ikke sikker om om denne karen er den rette, men så langt i livet har jeg ikke vært borti bedre alternativer, og man kan jo ikke knipe igjen for all fremtid og tro at noe bedre er rett rundt svingen heller. Er ikke du sterkt avholds? Hmm. Lenke til kommentar
vitaminbjørnen Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Er selv 2.5 uker fra 21 og fortsatt jomfru. Jeg er ikke interessert i ONS eller noe sånt. Har hatt flere muligheter som jeg bare ubevisst har takk nei til. Er i grunn glad for at jeg gjorde og når jeg har tenkt tilbake på det. Ikke hør på de som synes det er teit å vente for "det er jo bare sex". Det er opp til hver enkelt å bedømme. Jeg for min del ville blitt veldig glad hvis den jeg forhåpentligvis blir sammen med en vakker dag har spart seg for min del. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ingenting er som å være edru i senga. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Er ikke du sterkt avholds? Hmm. Jo, og prinsippene river meg i alle retninger, det kan jeg love deg. Men altså, jeg tør i utgangspunktet ikke ligge med ham, så enten må jeg bli full og tøff én gang, eller aldri ligge med noen. Decisions, decisions. Bare én gang, altså. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Aha, da balanserer jeg akkurat på grensa, da. Er 24 og har like mye seksuell erfaring som en 12-åring. Blir vel egentlig mer og mer sært enn søtt, føler jeg. Det var det jeg trodde (med alderen). Så jo, etter min begregning så begynner du å nærme deg grensen, iallefall for min del. Det er vanskelig å vite når man er klar, da. Den ene delen av meg synes det er skikkelig på tide, og er kjempenysgjerrig på hvordan det er. Mens den andre delen av meg er livredd for å vise seg naken, redd for at det skal være vondt, redd for å dumme seg ut og redd for å ikke være noe god.Men sånn innerst inne, er jeg nok klar. Det er bare masse tanker som sperrer for framgangen, men sånn er det vel med mange. Når du er klar vet du det når du skjer! Det vil skje ganske naturlig. Du må på ingenmåte gjøre det pga du føler deg er på tide! Det blir trolig værre av å "bare få det overstått" enn hvis du venter litt lengre. Vise deg naken burde du ikke være redd for, bare gjør det, så er det overstått. Vondt kan det gjøre, men med skikkelig "oppvarming" og kommunikasjon, så går bra. Dumme deg og ikke være god kan du ikke, bare gjør det som føles naturlig, god vil du nok ikke være uansett Er ikke du sterkt avholds? Hmm. Jo, og prinsippene river meg i alle retninger, det kan jeg love deg. Men altså, jeg tør i utgangspunktet ikke ligge med ham, så enten må jeg bli full og tøff én gang, eller aldri ligge med noen. Decisions, decisions. Bare én gang, altså. Feil person hvis du må drikke for å få det gjort! Big misstake hvis du trenger alkohol for å gjennomføre, tviler på at typen din ønsker det heller. Ta det med ro, det ordner seg! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Men altså, jeg tror jeg er klar, men det er en del issues og problemer med selvbildet som gjør at jeg tviler. Jeg er ganske sikker på at om jeg hadde vært strålende fornøyd med kroppen min, hadde det nok skjedd for lenge, lenge siden. Så jeg tenker at hvis jeg gjør det, så kommer jeg jo over en del barrierer, og det må da være fint. Jeg tror egentlig ikke det har noe med gutten å gjøre at jeg vil være litt "på druen" når det skal skje. Det er nok ene og alene min skyld at jeg synes det er nødvendig. Han er både tålmodig og flink med komplimenter, han. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det at gutten enda er der, betyr jo at han er tolmodig og synes du er verd å vente på Det med dårlig selvbilde er det bare du som kan gjøre noe med, komplimenter fra andre hjelper selvfølgelig på. Men du må lære å gi deg selv noen også. Og jo, du har nok litt rett. Det at du er 24 år og jomfru vil nok gjøre at du føler litt mer press. Men prøv å ikke tenk på det Ta det i små skritt, prøv deg fra og utforskre hverandre. Tilslutt kommer du til der du og peeeelutselig er det gjennomført uten at du trengte å bekymre deg noe. Lenke til kommentar
larsingedude Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Max turn-off med jenter som er billige Lenke til kommentar
ghffgfe Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Aw, you guys.Jeg prøver å overbevise meg selv om at jeg skal ligge med fyren min neste uke, men jeg blir bare mer og mer i tvil om jeg bør gjøre det eller ikke når alle snakker om hvor positivt det er å vente. Føler liksom at man mister litt verdi etterpå. Er du ikke klar så er du ikke klar. Ikke press deg til noe fordi andre forventer noe. Du tar'n nok når du blir klar. Kjør på, ekke no' gøy å vente Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Tror 90 av alle kjærester ser positivt på det. Jeg selv hater at damen min har ligget en del rundt. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Du, TheMartine, jeg har truffet deg én gang. Og du har absolutt, absolutt, ingenting å skjemmes over med kroppen din. Punktum. Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Er selv 2.5 uker fra 21 og fortsatt jomfru. Jeg er ikke interessert i ONS eller noe sånt. Har hatt flere muligheter som jeg bare ubevisst har takk nei til. Er i grunn glad for at jeg gjorde og når jeg har tenkt tilbake på det. Ikke hør på de som synes det er teit å vente for "det er jo bare sex". Det er opp til hver enkelt å bedømme. Jeg for min del ville blitt veldig glad hvis den jeg forhåpentligvis blir sammen med en vakker dag har spart seg for min del. Men det er jo bare sex... Et lem blir putta inni et høl; that's it! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg