Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

18år og jomfru, hva tenker dere?

Gjest Guest_TS_*

Anbefalte innlegg

Ex`en min var jomfru og jeg brukte tre måneder med masse kos, "nestensex" og gjensidig masturbering før vi fullførte det. Da var hun så klar og våt og deilig at jeg kommer aldri til å glemme den kvelden.

Hun har senere sagt at hun tror ikke hun kunne blitt kvitt jomfrudommen sin på en finere måte. :blush:

Litt synd hun ble ex senere da... *savne*

Endret av Qtecman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_TS_*
Vent til du finner en du virkelig vil ha sex med! Det er vell en grunn til at du ikke har hatt sex til nå?

Er som jeg sa en grunn ja. Ønsker ikke å ha sex med en fyr jeg ikke har følelser for (synes det bare er så turn off med drita fulle gutter (uansett for kjekke dem er egentlig) som prøver å få deg til sengs på fester o.l. så ONS er nok ikke noe for meg:P), og har ikke møtt noen jeg har fått følelser for eller som jeg kan tenke meg å bli sammen med enda. Vet ikke om jeg bare er veldig kresen eller hva, har jo lyst på en kjæreste egentlig. Men,men, venter heller enn å holde på som noen av venninnene mine; Bli sammen med en fyr som man egentlig ikke har noe følelser for, bare fordi man ikke er så glad i å være singel, og at "man kan jo bare dumpe fyren om det ikke går".

En annen ting jeg har lurt litt på er at jeg har opplevd noen ganger at jeg har møtt fyrer på byn og danset og flørtet litt med dem, og når jeg da sier jeg ikke har noen planer om sex, mener de at det er "dårlig gjort" å gi inntrykk at man er interessert og deretter avvise dem når de har brukt mye av kvelden sin på deg :p Jeg, personlig, syns det er latterlig, skal man går rundt å hilse på gutter med: "hei, jeg har ikke planer om å ha sex med deg" for å ikke "lure" dem..? Nå var dette ene tilfelle litt ekstremt da, har ikke vært like ekstremt de andre gangene, men hva syns dere om det? Mener dere det er dårlig gjort å flørte og danse med gutter uten å si først at man ikke er interessert i noe mer?

Lenke til kommentar

Nei, synes ikke det er dårlig gjort å flørte og danse. Om en fyr blir interessert i deg annet enn at han bare vil lufte Frydepinnen så har han også tid til å vente på deg. Er jo vanskelig å få sånne følelser bare av å treffes på byen, men jeg tenker litt etter det også da.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Geir_*

"Hva tenker du?"

Jo, at jeg har lyst å bli mer kjent med deg :p

Er ganske nøyaktig i samme situasjon som deg. 18år og jomfru, gutt.

For meg gjelder det bare at jeg skal ha sex med en spesiel person. Jeg har også direkte blitt spurt om å ha sex med jenter, en gang til og med flere samtidig ( :cry: ), men synes det blir litt feil. Når det gjelder forhold kjører jeg samme taktikk

Når det gjelder andre synes om det, så er det litt forskjellig. Noen synes det er bra, andre synes det er søtt, mens en gang begynte noen å le (det var noen yngre og drit løse jenter). Andre tror de er bedre enn meg siden jeg er jomfru. Fått tilogmed svaret "Jammen du kan ha sex med meg", noe som ikke er direkte vanlig reaksjon når man er en gutt. Vanligste reaksjonen for min del er et lite sjokk.

Når det gjelder hva jeg sier til folk, så lyver jeg ikke om det, men sier ingenting før jeg direkte blir spurt om det.

Lenke til kommentar

En til her i lik situasjon. 18 år og gutt. Har selv hatt muligheten noen ganger, men velger å vente til jeg kan gjøre det med ei jeg er glad i.

Syns det er kjempepositivt med ei jente som er jomfru. Frister veldig lite for meg selv å bli sammen med ei jente som har blitt "dyppa". Går ikke rundt med flygeblader selv akkurat for å informere om at kommandoskipet mitt aldri har vært inne i ukjent farvann, men når noen spør så får de ærlig svar. Jeg føler derimot ikke noe spesielt rundt det, men jeg føler meg mer "stolt" enn jeg føler skam ihvertfall. For det siste føler jeg ikke noe av. Som en nevnte tidligere her i tråden, så ville jeg mye heller blitt interessert i deg enn noen av vennene dine som kanskje er mer frampå sexfronten.

Edit: Og nei, det er ikke galt å danse å flørte i det hele tatt. Det er ingen selvfølge at en dans og litt flørt skal føre til en hyrdestund i senga. Om vi møtes tilfeldig på byen og danser sammen osv, så hadde ikke jeg forventet noe. En klem er alltid koselig tho :)

Endret av Goldshoten
Lenke til kommentar

Vel ville ikke ha brydd meg spesielt mye om jenta var jomfru. Hvis hun sa at hun hadde "spart" seg og at hun ville at jeg skulle være den første, hadde jeg sett på som posetivt.

At jenta er jomfru og ikke har noe forhold erfaringer bak seg er noe jeg ikke ser først etter. Er jenta søt, snill og pen (ser jo etter en god del andre ting også, men det er det jeg først legger merke til) teller det mer. Det med sex og forhold er noe som kan jobbes med. De andre tingene synes er skal være der fra starten av.

Vel det er litt dårlig gjort. Hvis du hinter til at du vil ha sex, for så å si at det ikke blir noe. Kan det kjennes surt for de fleste. Ja du synes kanskje at det er teit at folk faktisk går etter sex når de er ute på by'n. Men det er bare å bli vant til det.

Jeg selv hadde følt meg lurt/snytt hvis jeg hadde brukt tid og penger på ei jente. Og i tillegg hadde hun hintet til at hun vil ha sex. For så å si at det ikke blir noe. Da tenker jeg sånn at hun kunne ha spart meg for det. Har ikke noe imot en flørt, det kommer bare ann på hvor langt den blir strekt før du får svaret.

Men en annen sak er hvis begge parter vet at det bare er en søt flørt. Og at den ikke kommer til å bli dratt noe lengere enn det. Da er det jo bare hyggelig- Ikke gi gutter flaskt håp, hvis du vet 100% at ikke noe kommer til å skje. Er bare plagsomt. Hørt ordet luremus?

^Toy~

Endret av toy_man
Lenke til kommentar
For meg gjelder det bare at jeg skal ha sex med en spesiel person. Jeg har også direkte blitt spurt om å ha sex med jenter, en gang til og med flere samtidig ( :cry: ), men synes det blir litt feil. Når det gjelder forhold kjører jeg samme taktikk

Flere samtidig? Jeg får vel spørre som presten.... angrer du?

Fått tilogmed svaret "Jammen du kan ha sex med meg", noe som ikke er direkte vanlig reaksjon når man er en gutt. Vanligste reaksjonen for min del er et lite sjokk.

Så det funker som sjekketriks altså....? Hmmmmm :whistle:

Det med sex og forhold er noe som kan jobbes med.

Trust me, men det du sier er totalt feil. I likhet med at en fotballspiller har et viss potensiale for hvor god han kan bli med ballen, så gjelder det samme når det kommer til sex.

Sex er morro, hvis du gjør det riktig da. Er absolutt ingen vits i å vente til kjerringene har fått hengepupper og mannfolka 1 packs, for da er det nok ikke like morro lenger nei. Det med å vente til en "spesiell en" kan jeg med hånden på hjertet si er BS(jeg angrer hvert sekund på at jeg ikke gikk ut i gamet tidligere enn det jeg gjorde), og du får absolutt ingenting ut av det. Bedre å fyre løs ei sekser og dampe over den nærmeste kjerringa du finner enn å gjøre noe stort ut av det, for tross alt, det er bare sex.

Endret av Powerpie
Lenke til kommentar

Generelt er ikke det å være jomfru noe negativt. De jomfrudommene jeg har tatt har selvfølgelig vært litt stas, men ikke et mål. For min del er det jomfru eller en litt erfaren (ikke tøs..) jente som teller. Jomfru kan du lære opp og erfaren kan dele kunnskap og bli bra med. Får du en som har 8-10 "turer" bak seg, gjerne dårlige greier, blir ting så vanskelig å gjøres bra :p

Men, over til emne.. Ikke negativt! Jeg synes det er trist når jeg hører om 14-15 gamle gutter/jenter som har starta sitt sex-eventyr. Hadde jeg vært jomfru når jeg var 18, hadde jeg vært fornøyd. God prestasjon for min del, stolt hadde jeg vært! Det er litt annerledes for gutter enn for jenter. Jenter kan gjøre seg klar for sin første gang (jomfru hinnen blir i de fleste tilfeller ødelagt før samleie) noe som gjør at første gang kan bli lengre og bedre. Gutter har nesten uten unntak en 10 sek histore å fortelle om dagen etter ;)

Vent til du føler deg klar og gjør det med en du stoler på. Det at du kan stole på personen tror jeg er det viktigste! Hvis ikke vil du ikke klare å slappe av og derfor vil det bli en dårlig første gang.

Lykke til videre! =)

Lenke til kommentar
Det med sex og forhold er noe som kan jobbes med.

Trust me, men det du sier er totalt feil. I likhet med at en fotballspiller har et viss potensiale for hvor god han kan bli med ballen, så gjelder det samme når det kommer til sex.

Sex er morro, hvis du gjør det riktig da. Er absolutt ingen vits i å vente til kjerringene har fått hengepupper og mannfolka 1 packs, for da er det nok ikke like morro lenger nei. Det med å vente til en "spesiell en" kan jeg med hånden på hjertet si er BS(jeg angrer hvert sekund på at jeg ikke gikk ut i gamet tidligere enn det jeg gjorde), og du får absolutt ingenting ut av det. Bedre å fyre løs ei sekser og dampe over den nærmeste kjerringa du finner enn å gjøre noe stort ut av det, for tross alt, det er bare sex.

Så du mener at folk enten er god eller dårlige når det kommer til sex? Det kan ikke forbedres i det hele tatt? Jeg regner da med at du var en gud i senga første gang du hadde sex. Skal ikke si at jeg vet alt, men det tviler jeg litt på. Man kan alltid bli bedre.

Jo mer man gjør en ting, jo flinkere blir man. Sånn er det med fotball også. Tror ikke de som spiller på toppnivå var så flinke når de var mindre. Men de trente masse får å nå sitt mål. Nokså dårlig sammenligning i grunn.

Jo mer man har sex jo mer lærer man. Og man har lyst til å prøve mer og mer. Ettersom man blir mer sikker på seg selv og det med sex. Så JO sex er noe som kan jobbes med, hvis du virkelig liker ei jente. Og du har lyst til at forholde skal fungere.

Du velger vel heller ei som ikke er så fin, men som har pult i fra seg? Enn å velge ei som er jomfru og som du liker veldig godt og som du synes er veldig søt?

Lenke til kommentar
stooort pluss hvis du er ute etter kjæresteforhold.

Helt til det har gått noen måneder og hun begynner å lure på hva annet hun går glipp av.

Synes selv det er viktig at jenta har lagt tiden med flere sexpartnere bak seg, så hun er klar for fokusere på viktigere ting i forholdet.

Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall innlegg regnes som uønsket og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '1' innlegg slettet fra tråden.

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

4549441574a.gif

Lenke til kommentar
Du velger vel heller ei som ikke er så fin, men som har pult i fra seg? Enn å velge ei som er jomfru og som du liker veldig godt og som du synes er veldig søt?

Ei som ikke shaver seg nedentil mener du? Nei takk....

Og når sant skal sies, så har jeg dårlig tid, orker ikke trene opp noen(kan ta flere måneder). Er heller ingen jeg liker, så er samma pokkern for meg.

Jeg regner da med at du var en gud i senga første gang du hadde sex.

Det stemmer

Endret av Powerpie
Lenke til kommentar
Ei som ikke shaver seg? Bare fordi hun er jomfru betyr ikke at hun ikke shaver seg.

Vi spiller da ikke lotto!

Ok, supert at selvtilliten er i god behold :lol:

Var hvertfall slik jeg fikk høre...

Visste nøyaktig hvordan alt skulle gjøres, og gjorde det 3 ganger etterhverandre med 2-3 minutters mellomrom. Var ingen kjappiser heller akkurat. Prøvde jo ut endel forskjellige posisjoner også...

Er lenge sia, så har ikke akkurat flere konkrete minner. Men det gliset hu hadde på kjeften etterpå lot meg ikke sitte igjen med tvil når hun ga meg komplimenter.

Endret av Powerpie
Lenke til kommentar

kjekt at du klarer det/vil det..

igjenn som på et annet tema som jeg delte det samme med.. vil jeg bidra med at den første gangen.. du kan bli såra.. den er sjeldent laangt fra så spesiell og nydelig som du håpa den skulle være.. og det kan gjøre vondt..

dette sier jeg ikke for å ødelegge for deg eller gjøre det surt.. men rett å slett pga den farktaen der fikk ikke jeg med meg første gangen jeg skulle "åpne min blomst" for en gutt...

ellers.. gutten ELSKER presanger!! du er som en uåpna pakke som bare venter på å bli åpna!! å di aller fleste gutter ville nok blir utrolig glade om di fikk "åpna" deg... så jeg tror ikke du har gjort noen feil.

men min personlige mening er.. hopp i det... det er noe dritt i begynnelsen uanz.. så få deg overstått... nå kan det være din erfaring blir bedre enn mine og di jeg kjenner sine.. forhåpentligvis så blir di det.. kooos deg =)

Lenke til kommentar

Det med barbering eller ikke har lite med jomfrumdom å gjøre! De fleste barberer/holder kontroll for sin egen del, ikke for andres. De fleste vil jo utforske sin egen seksualitet alene før et evt samleie med en av motsatt kjønn (går ut i fra at trådstarter gjør det også)

Og jo, som nevnt lengre opp. Et problem med å finne seg en jomfru, du kan etter noen mnd komme opp i situasjonen der denne personen lurer på hva h*n har gått glipp av og føler h*n trenger sammenlignings grunnlag.. Kommer h*n der og inn i den tankegangen, kan det fort balle på seg..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...