bIsk0p Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Min første var nesten over før jeg viste jeg var i gang.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Det gjorde dritvondt for deg og hun kom med en gang? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Da gir du et bra inntrykk av det hele til typen din. Først ha sex, så kaste opp etterpå. happy.gif Nei, men bra greier altså. smile.gif Første gangen min var ikke akkurat super den heller, men jeg er glad jeg var edru. Man husker det jo. Faktisk gråt jeg jo to ganger før vi kom i gang, så da hadde det blitt: Gråte, fomle, gråte, ha sex, kaste opp. Veldig ålreit debut. Ja, er jo glad nå for at jeg ikke drakk. Da slapp jeg å tråkke på avholdsprinsippene mine også. Vinn-vinn! Endret 13. november 2009 av TheMartine Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 HAHA.. Jeg ble vel litt lurt, var ikke planlagt fra min side. Jeg var opptatt med andre ting, hu bare forsynte seg :O Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 HAHA.. Jeg ble vel litt lurt, var ikke planlagt fra min side. Jeg var opptatt med andre ting, hu bare forsynte seg :O Du ble ikke...voldtatt? 0.o Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hehe.. nei, var ikke opptatt med sååå andre ting Mine tanker var bare noen stadier tidligere gutte tiss inn i jente tiss vurderte jeg ikke som en mulighet .. merkelig tankegang jeg hadde da! Glad jeg er kvitt den ^^ Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hehe, og plutselig var den inne? Rare greier. Godt du hadde en jente som kjente prosedyren, da. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jepp, a helping hand goes a long way! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg