Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

18år og jomfru, hva tenker dere?

Gjest Guest_TS_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_TS_*

Heihei :)

Jeg er en jente på 18 år som fortsatt er jomfru, har heller ikke vært i noen forhold enda. Har jo rotet med en del i fylla og lignende, men har aldri vært forelsket i noen (legger jo selvsagt merke til gutter som er kjekke, greie eller bra kjærestematreiale og sånn, blir ganske lett betatt, men det utvikler seg aldri til ordentlige følelser), har ikke noe ønske om å ha sex med noen jeg ikke har følelser for eller være sammen med noen bare for å være sammen med noen:P

Bare lurte på en ting, hva hadde dere gutter tenkt om dere ble sammen med en på 18år som fortsatt var jomfru og ikke hadde noen forhold bak seg? Er det negativt å ikke ha noe erfaring, eller?

Føler liksom at alle andre har sex :p og føler meg innimellom litt "utenfor" når venninnegjengen driver å deler erfaringer og kjæreste- og sexhistorier.. :p Bør jeg bare "hive meg uti det"? eller hva?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er ganske bra gjort jeg!

Er heller ikke noen tilhenger av random sex på byen. Synes sex skal være noe mer spesielt, og nært.

Skjønner selvfølgelig at ikke alle synes det samme, og respekterer det.

Om jeg traff deg på byen, og du fortalte etterhvert at du ikke var ute etter sex, hadde jeg bare sagt "ok" og fortsatt samtalen. Det hadde ikke forandret min oppfatning av det i det hele tatt. Kanskje bare gjort deg ennå mer interessant.

Lenke til kommentar
Bare lurte på en ting, hva hadde dere gutter tenkt om dere ble sammen med en på 18år som fortsatt var jomfru og ikke hadde noen forhold bak seg? Er det negativt å ikke ha noe erfaring, eller?

Føler liksom at alle andre har sex :p og føler meg innimellom litt "utenfor" når venninnegjengen driver å deler erfaringer og kjæreste- og sexhistorier.. :p Bør jeg bare "hive meg uti det"? eller hva?

Du er en flott jente som har kontroll over deg selv, og sparer deg til den rette!

Vær stolt!

Hilsen en voksen mann!

Ole

Lenke til kommentar

OK. Min erfaring rundt dette sier at roughly 10% er negative, 25% ikke bryr seg, 20% synes det er stas, men sier det ikke høyt, 40% synes det er stas og sier det, mens de siste 5% vil prøve å snakke deg til sengs for å være førstemann i mål.

Når du er 18 er det nok langt flere på din alder som ser på det som en positiv ting, mens når man begynner å bli litt opp i årene, forventes det også at man har fått seg litt erfaring. Men som sagt, hver sin smak. Nå kan jeg ikke snakker for guttene, men tviler dog sterkt på at noen hadde avvist deg på grunn av dette.

Og forresten, jeg er 24 og like langt. Bryr meg egentlig minimalt om hva alle andre tenker om det, så lenge den jeg til slutt velger å ta det siste steget med synes det er greit. Det er jo tross alt bare det som betyr noe.

Lenke til kommentar

det spørs hvordan gutter du er ute etter, noen synes sikkert at det er kjempebra mens andre kan se på deg som uerfaren. selv mistet jeg jomfrudommen rett før jeg ble 18, noe som absolutt ikke var planen, hadde tenkt å vente til jeg traff den rette, men etter en fylletur til syden gikk det litt skeis. skulle selvsagt ønske det ble med en jeg var glad i, men det gjør meg ikke stort at det ble med en random.

merker at det er en fordel å være litt erfaren og vite litt om hva man driver med, når man først møter en man er dritkeen på. å være litt erfaren når det gjelder sex er faktisk litt viktig for gutten, spesielt hvis du havner i sengs med en random som du er keen på. gjelder selvsagt ikke hvis det er en fremtidig kjæreste og dere er stormforelska og alt det der

Lenke til kommentar

18 er ikke "for gammelt" i det hele tatt, overhodet ikke noe å stresse med. Mer turn on enn de som allerede har ligget rundt.

Er ikke noe hastverk eller noe å skamme seg over, flaut osv. Men skjønner jo at du føler deg annerledes og utenfor noen ganger.

Jeg tror du ville angret om du bare tok den første og beste, men hvis du vil bli kvitt jomfrustatusen NÅ så er det ikke noe å vente med.

Som jente er det sjeldent noe problem å få seg noe for å si det sånn. Du trenger nok ikke å sikte spesielt lavt heller.

Lenke til kommentar

18 år og jomfru er absolutt ikke noe å skamme seg over. Som de fleste andre her sier jeg "heller det". Over 20 år regner folk kanskje med at man skal ha litt erfaring, men det er nok viktigere at du tar det roligere og føler at du får en god første gang enn at du angrer. :)

Lenke til kommentar

Det er ikke noe problem i og seg selv. Man burde ikke ha sex før man føler seg klar for det. Samtidig så ville nok en del folk (meg selv inkludert) ha hatt litt problemer med å være ilag med noen som var jomfru med mindre de var veldig lærevillige og utforskende. Man kan ha god sex uten å være erfaren, men om man er vant til mer erfarne kvinner så kan det være kjipt for enkelte.

Men aldersmessig er det ikke noe problem, og det trenger ikke være negativt :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_*

Jeg er enig i mange her. Det er et minus om det er et ONS, for da er man bare ute etter sex, men om jenta jeg ble sammen med var jomfru, hadde d bare vært positivt. Å ta jomfruen på sin egen kjæreste er noe spesielt. Er kanskje litt eiesyk av meg, men er uansett greit å vite at ingen andre gutter har vært der før meg :p hehe Det at du ikke ønsker å ha sex uten å ha følelser for fyren eller bare være sammen med noen for å være sammen med noen viser at du har veldig bra verdier, noe jeg tror de fleste setter pris på. Enste som kanskje hadde gjort meg litt "skremt" (blir veldig feil ord, men kommer ikke på noe bedre) er at jeg da hadde fått "ansvaret" for å presentere henne for sex, hadde kanskje fått litt peresentasjonsangst, hehe

Lenke til kommentar

Ser ikke noe galt i det og være jomfru. Vet om jenter som er godt over 20 år og jomfru også. Vent til du finner en du stoller på og som det kanskje blir en mye bedre opplevelse med. Første gang er somregel ikke den beste og da er det kanskje greit at det ikke var en random kar på byen som gjør at du kanskje føler deg enda værre.

Synes bare det er bra at du ikke kaster deg ut og ligger med hver og en. Er alt for lei av jenter som får "slut" status og på en måte ikke eier noen form for selv respekt. Kunne aldri tenkt meg og være ilag me ei som driver og ligger med hver og en.

Vent til du finner en du virkelig vil ha sex med! Det er vell en grunn til at du ikke har hatt sex til nå?

Endret av Zx45
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...