agvg Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Har noen en invite så sier ikke jeg nei til og få en. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Gikk inn først i Opera, funket ikke. Prøvde IE, funket ikke. Ingen støtte for disse 2. Uten å ha prøvd det gir jeg GW strykkarakter. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Gikk inn først i Opera, funket ikke. Prøvde IE, funket ikke. Ingen støtte for disse 2. Uten å ha prøvd det gir jeg GW strykkarakter. IE støtter vel ikke HTML5 = stryk til IE Opera kommer nok. Lenke til kommentar
JaNeiJo Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Gikk inn først i Opera, funket ikke. Prøvde IE, funket ikke. Ingen støtte for disse 2. Uten å ha prøvd det gir jeg GW strykkarakter. =beta Noen som bruker GW med firefox? nais signatur da Endret 16. oktober 2009 av JaNeiJo Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) IE har for dårlig Javascript-ytelse, visstnok. Opera burde vel kunne gå, selv om den i følge nylige målinger også er litt sluggish på Javascript. Ellers, når det gjelder HTML5, så starter kildekoden til Google Waves hovedside som følger: <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd"> Endret 16. oktober 2009 av svinepelz Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 html5 kommer nok ikke så mange som støtter det enda Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 html5 kommer nok Absolutt. Bare litt søkt å skylde på manglende HTML5-støtte i MSIE, når GWave bruker HTML4. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 man MÅ da ikke støtte MSIE. Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Om noen fremdeles har invitasjoner, ber jeg sårt om noen kan være så snill å sende meg en (a) http://scr.im/1w42 Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Merkelig at jeg ikke har fått en invite enda, jeg ble jo nermest lovt en invite tidligere!!! OMG!!!! Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 man MÅ da ikke støtte MSIE. Spørsmålet er om IE hadde klart å kjøre google wave... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hvis noen har en invite liggende så tar jeg gjerne i mot Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Spørsmålet er om IE hadde klart å kjøre google wave... Neppe, derfor http://arstechnica.com/open-source/news/20...wser-plugin.ars Lenke til kommentar
rooroo Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg tar Veldig gjerne imot en invite om noen har en å gi bort, vært skikkelig hypet på google wave lenge (vennene mine er lei at jeg prøver å vise dem Developer Preview videoen ) denneblis ætt gmail dått com Vil selvfølgelig dele ut invites her om jeg får en acount og muligheten senere Lenke til kommentar
rooroo Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Skulle virkelig ønsker at google wave hadde kommet tidligere. Driver på med hovedprosjekt nå, og jeg føler veldig hvor tungvint mail protokollen egentlig er. For hvert eneste møteinnkallelse så må alle sende mail til alle om at hver eneste skal komme på møte. Godt mulig at det blir en diskusjon angående noen temaer i møteinnkallelse mailen. Denne diskusjonen gjerne 5-6 mails frem og tilbake må også broadcastes til alle, og det er ikke alltid folk replyer på siste mottatte mail. Kanskje denne diskusjonen er interessant for veilederen vår, da må vi sakse sammen manuelt alle tidligere meldinger slik det er forstålig for veilederen vår. Vi bruker en bråte forskjellige mail programmer, så hvor sitaten på mailen som man svarte på varierer veldig fra person til person som svarer Så, en enkel møteinnkallelse og en liten diskusjon etterpå genererer over 90 mails rundt om på webben. Får nesten vondt i magen å se hvor mye lettere ting er i google wave Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 FIkk wave i dag. Om noen vil prate. Just add [email protected] Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Har sett frem til wave en stund nå. Så tar gjerne imot en invite hvis noen har en ekstra! Har fått Endret 22. november 2009 av Cotul Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Takk for invitten -Night-, syns det var morsomt at de i min kontaktliste som allerede hadde wave automatisk ble importert. Så nå har jeg 2 andre kontakter allerede. Lenke til kommentar
JaNeiJo Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Fikk min idag. Sier ifra når jeg får invites å dele ut... Lenke til kommentar
dain Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Tar gjerne mot en invitasjon om noen har tilgjengelig. [email protected] Endret 18. oktober 2009 av dain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå