Überadri Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Hadde vært herlig med en invite! Vil gi ut invites her og kanskje skrive litt om Wave. Fant forresten ### Lenke fjernet av administrator ### som angivelig skal gi ut invites (Ops! En poker-pop-up, så siden virker ikke så seriøs.). Muligens verdt et forsøk. Endret 6. oktober 2009 av Skagen Refferal-lenke Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Hadde vært herlig med en invite! Vil gi ut invites her og kanskje skrive litt om Wave. Fant forresten ### Lenke fjernet av administrator ### som angivelig skal gi ut invites (Ops! En poker-pop-up, så siden virker ikke så seriøs.). Muligens verdt et forsøk. ikke trykk den linken er dritt sak som han får noe etter hvor mange som trykker Endret 6. oktober 2009 av Skagen Sitat av fjernet lenke. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Gikk gjennom den siden med en del proxier og fikk 5 klikk, den forteller deg da at de ikke har invites akkurat naa, men ber deg legge igjen e-post. Er ganske saa skeptisk til dette ja Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 ok da har jeg fått noen invites, Skriv her hvorfor du burde få en, kom med en bra grunn Fordi jeg var den første som postet invite-request i denne tråden Også fordi jeg har brukt altfor mye tid de siste dagene på å prøve å få en invite. På tide å få livet mitt tilbake på rett kjøl, jeg har svarte ringer under øynene hver dag. Del en invite, hjelp en Google-junkie. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Bemerket at siden ikke virka så veldig seriøs. Men tenkte jeg skulle ta den med uansett siden en del her virket ganske desperate etter en invite. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 google wave er buggggy klikker hele tia Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 google wave er buggggy klikker hele tia Hvilken browser da? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Et par innlegg har blitt redigert da de inneholdt flest-klikk-lenker med refferal-kode, hvilket ikke er tillatt jmf. retningslinjene #1. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 google wave er buggggy klikker hele tia Det hørtes virkelig ikke bra ut. Testet med flere nettlesere eller forskjellige OS? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Funker reva i ff mens chrome funker mye beder, begge WIndows 7. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 jeg sender ut flere etter som jeg får de.hardware.no skall vertfall få en om de vill ha Tar gjerne en invite når/om du har, så skal jeg nok få skrivd en artikkel eller tre på hw.no skal du se Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) sente en mail til Rolf om det, men send en gmail adresse så får du når jeg får Endret 6. oktober 2009 av -Night- Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hyggelig hyggelig PM er sendt. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Sier ikke neitakk til å bli nomiert til en invite jeg heller Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 -Night-: Måtte du gjøre noe spesielt for å få opp muligheten til å invitere andre? Jeg kan ikke se noe hos meg hvor jeg kan invitere. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 @IngveR http://www.shoutmeloud.com/how-to-invite-o...oogle-wave.html Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hille: Ikke noe sånn i min innboks i Google Wave i alle fall. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Sier ikke nei takk til en invite hvis noen skulle få hendene på en Lenke til kommentar
Gaute65 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Har egentlig ingen gode grunner for å ønske meg en wave invite. Jeg synes ny teknologi er morsomt, men hvem gjør ikke det her på HW? Det hadde selvsagt vært morsomt å være blant de første i Norge som bruker Wave, men det tror jeg heller ikke er så spesielt. så jeg får bare vente til en invite detter ned i pm boksen min :-) Edit Har fått via Google Endret 28. oktober 2009 av Gaute65 Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hyggelig hyggelig PM er sendt. Da er den på vei i posten. tar noen uker siden posten norge har tatt over all epost fra google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå