IngveR Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Meget bra Google Wave. Tror det kan bli meget nyttig framover. Går ikke å sende invite/nominations for oss nye medlemmer virker det som. Lenke til kommentar
jorgenho Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Slenger meg med på tiggelista! Har tråla twitter i ei uke nå på leit etter invite, men det ser svært vanskelig ut.. Håper noen her etterhvert kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 ok da har jeg fått noen invites, Skriv her hvorfor du burde få en, kom med en bra grunn Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Øhm, fordi jeg har sykt lyst på en? Og fordi at hvis jeg får flere invites da, så legger jeg de ut igjen her. Noe som gir ordet mitt, uhm de 9486 postene mine på Endret 6. oktober 2009 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) egentlig fordi jeg er en google fanboy, og har hvert det fra dag 1... Jeg synes jeg fortjener en invite -Night- Jeg har spurt google om det en god stund nå, men har enda ikke tatt på seg bryet å gi meg noen... a sad soul... Edit: Selvfølgelig, hvis jeg skulle være så heldig og få en invite, så ville jeg såklart dele med dere her (: Endret 6. oktober 2009 av .GiLL Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Har lyst paa en invite jeg ogsa, hehe. Kommer til a gjöre som de over; aa dele ut evt. invites til forumfolket. GMailen min staar i profilen min Endret 6. oktober 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hele mitt liv har jeg drømt om en ting, og det er å få invitasjon til google wave. ditto. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hiver meg på her, har selv sykt lyst på Google Wave. Send invite så lover jeg og sende videre til andre om jeg får. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ok, får visst komme med en grunn til. Er en stor Google bruker, gmail, chrome, dokumenter, kalender og android er noe som jeg bruker ofte. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg bruker det hver dag! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Hiver meg på her, har selv sykt lyst på Google Wave. Send invite så lover jeg og sende videre til andre om jeg får. Jeg lover ikke det, men har allikvel veldig lyst paa invites. Endret 6. oktober 2009 av Tee_c Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) 2mmy91 sender du meg din gmail add. så legger jeg deg til. merk "Invite others to Google Wave Google Wave is more fun when you have others to wave with, so please nominate people you would like to add. Keep in mind that this is a preview so it could be a bit rocky at times. Invitations will not be sent immediately. We have a lot of stamps to lick. Happy waving!" ps gratis . jeg sender ut flere etter som jeg får de. hardware.no skall vertfall få en om de vill ha Endret 6. oktober 2009 av -Night- Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 sad, really. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 JA TAKK. Vurderer å installere reference serveren, men tror det må komme en nice front-end før jeg gidder det Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 .GiLL du får neste da? Greit men 2mmy91 har hjulpet mye på denne forumen, han fortjener en. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) *snip* Pm sendt. Takker! Når jeg får invite så kommer jeg til å annonsere de på samme måte som night gjorde. Så her er det bare å tenke ut gode argumenter og sjekke tråden regelmessig. men 2mmy91 har hjulpet mye på denne forumen, han fortjener en. Awww, such nice words Endret 6. oktober 2009 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) .GiLL du får neste da? Greit men 2mmy91 har hjulpet mye på denne forumen, han fortjener en. Så flott! Jeg lover å sende videre ;D edit: jeg vil helst at ostring1 får det før meg, han er jo tross alt trådstarter, og startet nettopp alt dette.. =/ Endret 6. oktober 2009 av .GiLL Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Har det så mye å si hvem som får av hvem? Bare vi alle kjører makkertjeneste og inviter en ny i tråden. Så blir det fort mange som googler wave :] Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 jeg fikk kun 1 nå. neste runde får jeg 6 eller 8 tipper det er i morra engnag. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 jeg fikk kun 1 nå. neste runde får jeg 6 eller 8 tipper det er i morra engnag. Sånn da sloss jeg mot bruten din. Så regner med jeg får wave invite i morgen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå