labtop Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hvor lang tid pleier det ta før man får invites selv? Lenke til kommentar
Raugen Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg tar også gjerne en invite om noen skulle ha en til overs! rune.haugen at gmail.com Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg tar også gjerne en invite om noen skulle ha en til overs! rune.haugen at gmail.com Sendt... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hvis en vennlig sjel har en invite til overs, tar jeg gjerne en Jeg synes Google Wave ser utrolig interessant ut. Min mail er henning punkt moe at hotmail punkt com Er wave noe brukbar enda? Selv håper jeg den erstatter MSN etterhvert, er litt lei av det programmet. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hvor lang tid pleier det ta før man får invites selv? Lurer på dette jeg og. Har ikke sett noe til noen invites. Og heller ikke hvor mange jeg isåfall har å dele ut. Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hvor lang tid pleier det ta før man får invites selv? Lurer på dette jeg og. Har ikke sett noe til noen invites. Og heller ikke hvor mange jeg isåfall har å dele ut. Så framt ingenting har forandret seg får brukere som har blitt invitert av andre brukere ikke invites per dags dato. Kun de som får invite direkte fra google får invites. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Feil, har fått 8 invites å gi bort. Lenke til kommentar
labtop Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Feil, har fått 8 invites å gi bort. Og du hadde fått invites fra andre enn google? Hvor lang tid sånn cirka tok det før du fikk? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Ja, fra dette forumet. -Nigth- som delte ut. Noen uker, har hatt wave i ca 1 mnd nå. Lenke til kommentar
labtop Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Ja, fra dette forumet. -Nigth- som delte ut. Noen uker, har hatt wave i ca 1 mnd nå. Okei. Takk. Da får jeg bare vente og se da.. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Tar gjerne imot en invite om noen skulle ha en slik en slengende.. Har fått invite, tusen takk til Ståle. Endret 24. november 2009 av Sokkalf™ Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Feil, har fått 8 invites å gi bort. Da har de endelig åpnet slusene Takk for rettelse. Lenke til kommentar
t0mm96 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 jeg har også veldig lyst på en wave invite t0mm96 at gmail punktum com Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Så presentasjonsvideoen i dag. Dette så interessant ut. Om noen har en invite å gi bort setter jeg pris på en mrmajesty gmail .cåm Lenke til kommentar
NightLiner Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Håper fortsatt at noen har en invite til overs. Mottas med takk! http://scr.im/1wzv Lenke til kommentar
TheDeadCpu Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hei! Noen som har Invites igjenn? [email protected] På forhånd takk! Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Håper fortsatt at noen har en invite til overs.Mottas med takk! http://scr.im/1wzv Du fikk min siste invite Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Noen som har en invite? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Jeg fikk mine 8 første invites i dag, har nå en invite-wave liggende øverst i innboksen min. Skal ta en runde for å se hvilke av mine venner som ønsker seg en invite, så kan jeg dele ut evt. resterende invites til folk i denne tråden. Edit: For de som lurer, er jeg 2. generasjonsbruker. Endret 22. november 2009 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
labtop Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 hvor lenge har du hatt google wave før du fikk invites da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå