master air Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg er i samme båt som Ole Marius, hvis det er noen som har en invite ekstra eller to så send meg gjerne en invite. [email protected] Har sendt til deg nå... Tusen takk Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg tar mer enn gjerne imot en invitasjon om noen har en til overs. Dessverre var jeg, veldig ulikt meg, sent ute med å melde interesse, og havnet såpass langt bak i køen at jeg ikke har fått noe. Hvorfor akkurat jeg skal få? Jeg er teknologi-interessert av hele (eller store deler i hvert fall) mitt hjerte, og greier snart ikke å vente lenger med å sette tennene i Wave. Tidligere har jeg brukt utallige timer på betatesting av diverse tjenester, og har også bidratt med invitasjoner der det har vært mulig. Blant annet sendte jeg ut over 1000 invitasjoner til Spotify da det var hot 'n juicy, og en god del av disse ble gitt til folk her. Meningen har aldri vært å kreve noe igjen for det, og vil heller aldri bli slik, men det ville vært utrolig koslig om det gikk andre veien for en gangs skyld. Inivitasjon kan sendes til horrorbyte [at] gmail [dot] com om noen skulle forbarme seg over meg. Der var du nominert.. Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Da var min invite havnet i innboksen også Takker, bukker og klemmer -Night- Gir lyd om jeg får invites å gi videre Lenke til kommentar
Lernes Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Har 20 invites om noen er interesserte Send PM Endret 11. november 2009 av Lernes Lenke til kommentar
chickenslowfood Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg prøvde også å skrive meg opp hos google, men det har ikke gitt resultater enda Hvis noen har en ekstra invite til overs ville det vært supert. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Dr3as, jeg vil også gjerne ha en invite Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Dr3as, jeg vil også gjerne ha en invite Send over en pm med epost, så skal du få... Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Ja, hadde blitt såå glad! [email protected] Evt. pm Hadde gjort prosjektoppgaven mye lettere for meg og min gruppe! Prøver igjen... :\ Edit: Takk til Solsviken for invite! Endret 13. november 2009 av EB_Veyron Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg har sendt til de som sendte epost, til resten... jeg har 7stk igjen... Send epost på pm og jeg sender til de 7 første som sender... Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Orker ikke å gå gjennom alt her, men jeg har noen få invites igjen: http://www.lastrada.no/2009/11/google-wave...ites-til-overs/ Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Thx Dr3as, da har jeg fått Google Wave Kommer tilbake til tråden når jeg får mine invites ^^ Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Thx Dr3as, da har jeg fått Google Wave +1 Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Godt å høre.. Google har vært snill å gitt meg enda et par invites, så har 4-5 igjen tror jeg. Send epost på pm så får vi se hvor langt detrekker... Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Stort stygt spørsmål: Hvordan skaffe wave uten å hå gmail? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Går ikke, måtte skaffe meg gmail selv. Lenke til kommentar
AieM Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Kunne noen vært så greie å sendt meg invite på [email protected]? takk på forhånd Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Kunne noen vært så greie å sendt meg invite på [email protected]? takk på forhånd Sendt... Lenke til kommentar
AieM Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Tar det lang tid før jeg får den? har ikke fått noe som helst enda :S Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Tar det lang tid før jeg får den? har ikke fått noe som helst enda :S Du blir nominert, og folk fra google går igjennom å aksepterer manuelt, tar ofte 1-2 dager.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå