zamuel Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) :-) Takker og bukker, Hille! Edit: Skal legge ut invites når jeg eventuelt kommer meg inn jeg også, selvfølgelig Endret 6. november 2009 av zamuel Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Eg fekk inviten min i dag! *danse rundt i rommet* Tusen takk til ShadowMaster for inviten! No er det på tide å utforske! Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg tar også veldig veldig gjerne imot en invite på [email protected] På forhånd takk=) Lenke til kommentar
rooroo Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Tusen takk Hille. Så får jeg bare vente i spenning på at den går igjennom. Deler videre her når jeg får noen invites selv selvfølgelig. Lenke til kommentar
jgfka5y7oa75does9f7durt4kwjhsd Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Tusan takk skal du ha Hille. Nå må jeg bare smøre meg med tolmodighet og vente på at Google skal godkjenne invitasjonen. Vil selvfølgelig dele med andre brukere her når jeg får tilgang. Mvh, Brygge2 Endret 7. november 2009 av brygge_2 Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Da fikk jeg også inviten min, fra Hille Tok jo kun to dager jo Så da blir det litt utforskning på meg også i dag Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Nå fikk jeg også invite fra Hille, tusen takk! Men som alle andre her så har vel ingen noen andre venner... Noen som har invites som man kan dele videre? Evt kan man spørre om det? Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg har heller ingen venner nei:P Men er det noen egen wave for diskusjon.no? Eller Norge generelt? Søker, men finner ingentingen :/ Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Jeg har heller ingen venner nei:P Men er det noen egen wave for diskusjon.no? Eller Norge generelt? Søker, men finner ingentingen :/ Mvh Olav B, G Kan man søke etter waves? Jeg fant ut av det Jeg fant en hardware.no wave Endret 7. november 2009 av geirbergmann Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg tar gjerne en invitasjon Send PM om du har en! Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Takker så mye hille. Gikk fort dette! Ser ut til at Opera ikke er støttet... Får håpe det løser seg etter hvert, så får jeg wave med brannreven så lenge Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Jeg har heller ingen venner nei:P Men er det noen egen wave for diskusjon.no? Eller Norge generelt? Søker, men finner ingentingen :/ Mvh Olav B, G Kan man søke etter waves? Jeg fant ut av det Jeg fant en hardware.no wave Finner ingen hardware.no wave jeg Hvor og hvordan søkte du? EDIT: Takk Zappy Mvh Olav B, G Endret 7. november 2009 av olavgulb Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 with:public hardware.no Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 yay jeg har fått wave. Hille er the man. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Dette gikk fort ja. Tusen takk hille. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Sjekka mailen min nå, fikk inviten i dag! Nice! Nå skal det testes. Lenke til kommentar
Fungus Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hille !! Usannsynlig mange takk !!! Julaften på forskudd det her, dette blir moro Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Takk skal du ha Hille! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå