southparkman Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Invite hadde blitt satt stor pris på. Virker som et interessant konsept dette her. Hadde vært artig å prøve. Lenke til kommentar
ostring1 Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Jeg vet ikke om dere uten tilgang ser dette, men tror det. Google sine feilmeldinger er helt utrolig underholdene :-) wave er nede for vedlikehold nå, så hva er feilmeldingen? Surf's out, dude. Google Wave is down for maintenance. Time to chillax Den ligger her: http://wave.google.com/maintenance/index.html Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 hvordan referer jeg folk? oO Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) hvordan referer jeg folk? oO Gjøres i waven "Invite others to Google Wave", den dukker opp sålenge du har nominasjoner å gi bort... Eller mente du å nevne en person i en blip som så gjør at folk kan klikke på navnet og få opp info om hvem det er? Endret 4. november 2009 av AlfSimen Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 ok, det betyr at jeg ikke har invites... Lenke til kommentar
tingo Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hadde vært interessant å prøve Wave. En invite ville blitt satt pris på http://scr.im/1w02 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Første 20 som sender mailen sin på PM til meg får invite.. invited: Señor Bukkake Kaggen labtop tingo ErikH Aginaridan Jeppfi olahe Aginaridan's venn olavgulb illmatic. Joachricar southparkman rooroo Fungus zamuel geirbergmann brygge_2 learntofly Mr.Anki kau Tom for invites Endret 7. november 2009 av Hille Lenke til kommentar
questra Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Har ikke fått noen invites å dele ut ennå. Det skal dukke opp en wave i innboksen hvor man gjør dette, right? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Leste at dette er tilfelle litt lenger bak i tråden, så det stemmer nok, det du skriver. Uansett, om jeg nå skulle være så heldig å få Wave-invitasjonen fra Hille, hvor lenge må jeg vente før jeg mottar den? Vet at Google manuelt godkjenner eller noe slikt. Lenke til kommentar
ErikH Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Tror det kan ta opp i mot en uke før man får invitasjonen, etter hva jeg har hørt fra andre som har blitt invitert. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Ja, har hørt snakk om flere uker jeg også, men har hørt alt ifra 1-4 uker. Håper den ankommer ganske snart. Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Sendt til Hille jeg også nå Håper jeg får en, og at det ikke tar så altfor lang tid før jeg kan begynne å bruke den Ingen her som har erfaring med hvor lang det tok for de? EDIT: Da har jeg fått min invite Mvh Olav B, G Endret 7. november 2009 av olavgulb Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Nydelig, ser at vi begge er skrevet opp på lista over inviterte brukere. Tusen takk, Hille. Edit: Da er det ikke annet enn å gjøre enn å tvinne tommeltotter i noen dager/uker, mens en venter på at det skal dumpe inn en gledens e-post i innboksen. Endret 5. november 2009 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 tok 1 månede for meg... Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Wohoo! Takk Hille! Men håper det ikke tar så lang tid som en månede, som med .GiLL over her :S Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Tusen hjertelig, Hille! Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 For meg tok det ca. en uke å få invite Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Må bare legge til at det kan ta sin tid før dere får invites. Google går gjennom ver eneste manuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå