Gå til innhold

Google Wave, hva skjer?


ostring1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
da har jeg fått in flere.

sender ut 6 i første omgang.

Hvorfor skall akkuart du få en?

 

Jeg er programmerer av yrke og har jobbet med internett i flere år. Syns nye ting er spennende. Har sett mye omtale og hørt mye om Google Wave men skulle veldig gjerne ha prøvd det selv og sett nermere på hvordan det fungerer og også testet ut noen API'er osv.

 

Stor takk fra meg om du sender en invitasjon hit.

Lenke til kommentar
da har jeg fått in flere.

sender ut 6 i første omgang.

Hvorfor skall akkuart du få en?

*poff*

den var godkjent invite på vei . 5 igjen

Er Informatikkstudent på Bachelor på NTNU i Trondheim og jobber mye med andre folk i prosjekter o.l. Wave vil da være et verktøy som kan hjelpe meg veldig i koordinering og samspill med disse. Er også rimelig gira på ny teknologi sånn ellers og det klør i fingrene etter å teste Wave. (er beta-tester for Apsiro Music sin musikktjeneste Wimp)

 

simen[dot]sorensen [at] gmail[dot]com

Lenke til kommentar

Jeg får utfylle min "søknad" jeg da. Er ferdig siv.ing. data om tre måneder og jobber med webapplikasjoner, så man kan godt si at jeg er interessert i den slags. Jeg så Wave-videoen i sin helhet da den kom for flere måneder siden og har gledet meg stort siden da. Har stått på invite-venteliste hos Google i evigheter, men har visst dårlig karma.

 

Som sagt, svært takknemlig for invite og vil selvsagt gi mine invites til brukere i denne tråden.

 

http://scr.im/1wry

 

questra

Lenke til kommentar

den i sigen ja. som sakt kan ta en uke eller 2 f;r de kommer frem.

 

@Google Wave is more fun when you have others to wave with, so please nominate people you would like to add. Keep in mind that this is a preview so it could be a bit rocky at times.

 

Invitations will not be sent immediately. We have a lot of stamps to lick.

 

Happy waving! @

Lenke til kommentar
da har jeg fått in flere.

sender ut 6 i første omgang.

Hvorfor skall akkuart du få en?

 

Fordi jeg ble imponert etter å ha sett filmen på to timer der de presenterer produktet, og synes dette er et genialt konsept. Har prøvd å få tak i invites lenger. Va til og med en av de tidlige som spurte google selv om invite, men uten hell og lykke. Så det hadde vært dødskult om jeg fikk en av deg. Evig takknemlig!

 

http://scr.im/nrjey

 

den var godkjent invite på vei . 5 igjen

 

Stiller i samme gate som AlfSiemen her. Er selv student innenfor teknologi sektoren og klør sinnsvakt etter å få bruke Wave i forbindelse med prosjekter da Wave rett og slett virker laget for dette.

 

Men siden denne begrunnelsen allerede er brukt forstår jeg godt om man ikke kan gjenbruke ;)

 

Om det er håp i alle fall så hadde jeg satt stor pris på en invite [email protected]

 

[edit]

Og der fikk jeg faktisk en invitasjon :)

Endret av ShadowMaster
Lenke til kommentar

Er student for tiden, og jobber mye med prosjektarbeid hvor vi trenger å samarbeide. Håper og tror Google kan være løsningen på dette, men trenger en invitasjon for å teste det. Skal begynne med en oppgave i neste uke som jeg håper vi kan bruke Wave til, men jeg er den som ikke har Wave. Hvis noen kunne gitt en invitasjon til meg hadde jeg blitt utrolig takknemmelig!!!

 

oyvha6[at]gmail.com

Lenke til kommentar

Jeg stiller litt ved siden av her merker jeg. Jeg har verken utdannet innen området og har heller ikke fantastisk mye erfaring med å jobbe med webapplikasjoner. Kan for all del bruke en maskin, men er bare ikke en racer på programmering.

 

Det jeg virkelig er spent på er hvordan det vil funke for en gruppe som ikke har så høy innsikt i den slags, men kan for all det bruke pcer. Jeg jobber mye i en frivillig organisasjon, og vi har behov for mye utveksling av informasjon, spesielt da vi ikke alltid sitter på kontoret samtidig. Både diskusjoner, det å jobbe samkjørt med dokumenter osv. For øyeblikket blir det utrolige mengder epost og mange paralelle dokumenter. Det virker som at Wave virkelig kan gjøre livet og arbeidet lettere i denne situasjonen, og har utrolig lyst til å få testa dette. Derfor ønsker jeg meg en invitasjon :)

 

edit: epostadressen er h (punktum) mangseth (snabela) gmail (punktum) com

Endret av Poks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...