xenoxz Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg har også veldig lyst på en invite! [email protected] (ekstra coolpoints for å skrive epost i klartekst uten link og sånt tull?? ) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Idotipoeng mener du? Er nok av spammotorer som leter rundt på forskjellige nettsider for å finne frem til epostadresser de skal spamme til. Lenke til kommentar
Fungus Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ønsker gjerne en invite om noen har til overs. Lover å endre dette innlegget til noe sånnt som "Edit: har fått invite, tusen takk til %username%", slik at jeg ikke blir invitert igjen. Oppfordring til dere som har fått invite er å gjøre det samme, for å forenkle jobben til de folkene som leser gjennom alt maset her http://scr.im/fungus Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Skulle gjerne hatt Wave. Stor takk til den som sender meg invite. [email protected] Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Da var jeg på Google Wave, men skjønner ikke helt hvordan det fungerer Lenke til kommentar
Steinar2k Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hei. Er det noen som har lyst å invitere meg? Setter pris på en PM hvis det er en gavmild sjel der ute! Lenke til kommentar
joaksle Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 hvis noen har invite så hadde det vært jææævlig greit med en ^^ [email protected] Lenke til kommentar
tingo Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 I tilfelle noen skulle ha en invitasjon til overs, så gjentar jeg ønsket mitt fra side 6 i denne tråden: ønske. Ha en fortsatt fin dag. Lenke til kommentar
gstensrud Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hei Er det flere som har invitasjoner igjen? Send gjerne en til meg. gjermund.stensrud AT gmail.com På forhånd takk! - Gjermund Lenke til kommentar
Chusan Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg vil gjerne ha en invite =) Lenke til kommentar
IwI Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Wave ser ut til å være ganske banebrytende mtp måten man jobber på. Noen som har en invite til overs for en som vurderer å få implementert det i bedriften sin etterhvert? Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Dette ser spennende ut. Kan noen sende meg en invite nå "listen" kommer så langt?? Takker og bukker! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg vil gjerne ha en invite jeg også. Nevnte det tidligere i tråden, vil selvsagt passe videre invites dersom/når jeg får! Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Ønsker veldig gjerne en invite jeg også, så om noen har en til overs hadde jeg blit glad thomas at lilfire.net Endret 23. oktober 2009 av lilfire Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hei folkens, bare en rask ting dere må huske på. Ikke legg ut andres epost-adresser i klartekst her (eller dine egne heller, for den saks skyld). Boter søker hele tiden etter adresser å spamme, så det er like greit om vi bare unngår det helt. Lenke til kommentar
epiktet Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Blitt litt gnåletråd dette her, men jeg får henge meg på og tigge om invite jeg også. terjeofnorway ætt gmail.com Lenke til kommentar
NightLiner Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Invite ønskes her også. PM plz:) Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Dersom nokon har ein invite til overs hadde det vore sabla fint om h*n ville sendt ein PM eller ein mail på http://scr.im/1ws6 ... H*n kan vente seg ein koseleg PM med takk tilbake. Og så klart sender eg invites vidare til folk her inne! Endret 28. oktober 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
mullemekk Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hadde vært veldig takknemlig for en invite til Google wave E-post er utdatert:D Lenke til kommentar
fireofawakening Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg er også takknemmelig for invite, på pm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå