MMM Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg hadde også satt pris på en invitasjon, spennende greier! [email protected] Lenke til kommentar
Mascot68 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hva er det med denne with:public som flere nevner? Jeg får bare opp "There are no results for with:public" hvis jeg prøver å søke på det. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hva er det med denne with:public som flere nevner? Jeg får bare opp "There are no results for with:public" hvis jeg prøver å søke på det. Kan se ut som det enten er nede akkuart nå, eller at google har fjernet den muligheten. Funker ikke lenger for meg heller. Lenke til kommentar
Predatir Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg hadde også satt pris på en invite [email protected] Lenke til kommentar
HåvardH Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Tar også gjerne imot en invitasjon om noen er i det gavmilde hjørnet;) [email protected] Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Slenger meg på bølgen og spør fint om invite jeg og [email protected] Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg setter også pris på invite (pm), hvis noen har til overs. Er invite systemet som gmail en gang var? Man får en invitemulighet om dagen eller så? Lenke til kommentar
Vikingmaruder Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hei, arbeider i en "ide smie" i Geneve der vi forsøker å få til litt kompetanseutvikling innenfor vært fagfelt. Hadde vært skøyeraktig å prøve ut "wave" som platform for skribling og nyhetsbrev. Send meg gjerne en invitasjon, dersom du har flere tilgjengelig. På forhånd takk. Erik [email protected] Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Setter pris på en invite jeg også, lyst til å sjekke ut dette Selv om jeg skjønner at sjansen for en ledig invite er liten etter at den havnet på forsiden, takk! [email protected] Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hadde satt stor pris på en invite [email protected] Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Blir evig takknemlig om noen sender meg en invite! Edit: Skaffet meg en invite fra en kompis så trenger ikke lengre! Endret 29. oktober 2009 av LaStrada Lenke til kommentar
duzzy Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Kjempefint om noen sender meg en invite jorgenskogas (snublesnablekrøll) hos gooogle post ;-) Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Wave hadde vært meget artig å prøve ut i forbindelse med et skoleprosjekt som skal starte om noen uker. Om noen har en invite til overs hadde jeg satt utrolig stor pris på det http://scr.im/shadowmaster Lenke til kommentar
CyBorgar Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 invite: cyFJERN_DETTEborgar@gmFJERN_DETTE_OGSÅail.cTAS_OGSÅ_BORTom Lenke til kommentar
paarsand Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg er også forferdelig hypp på en invite igrunn, så om muligheten er der: paarsand [at] gmail.com Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Ikke les her! Hvis noen hadde hatt en invitasjon til overs, så for all del, ikke gi den til meg! aleksenen [æt] gmail På forhånd værsågod! Edit: Glem det! Endret 15. november 2009 av Alkjeks Lenke til kommentar
AK060392 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hadde satt pris på en invite hvis noen har! ;-) Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Er vel ytterst tvilsomt at noen får invite her når tråden begynner å bli så full av forespørsler som alle er helt identiske. Lenke til kommentar
freerun Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 noen som aner hvor raskt google kommer til å ekspandere? Hvis det var 100k som først ble invitert, og hver av de fikk åtte invites. Så er det jo oppe i nesten en mill nå. er spent på å se utviklingen fremover. Hvor er det egentlig utfordringer ligger for google. Er det server kapasitet? Hvorfor ikke bare åpne slusene? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Sier ikke neitakk til en invite jeg heller =) Har forøvrig spotify og hd-torrents invites jeg kan bytte med, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå