TheDale Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Her har vi et bilde jeg tok av sønnen min, fikk bare en ide om at det kunne bli et stilig bilde. Så hva synes dere, bildemessig? På forhånd takk for respons Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg syns det funker bra. Men et par ting som kunne gjort det bedre. Større headset + sittende baby Det hadde blitt awesome. Spes hvis man hadde en discman-spiller og et åpent AC/DC-cover i forgrunnen :!: Uansett, jeg likte bildet! Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Jeg syns det funker bra. Men et par ting som kunne gjort det bedre. Større headset + sittende baby Det hadde blitt awesome. Spes hvis man hadde en discman-spiller og et åpent AC/DC-cover i forgrunnen :!: Uansett, jeg likte bildet! Helt med på tanken, men jeg tok det jeg hadde til disposisjon. Vurderte å legge ipoden ved siden av, men droppet det (dumt?) Og så var han bare halvannet måned når dette bildet ble tatt, så da skal de ikke sitte. Men takk for svar Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 noen store øreklokker hadde gjort seg men et fantastisk smil ifra den lille krabaten =) Lenke til kommentar
Tidlaus Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 En kjempegod idé som jeg nesten blir nødt til å låne når min neste kommer! Større øreklokker hadde selvsagt gitt en enda bedre effekt, men man tager hva man haver! Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Takker for svarene deres Ja større høretelefoner hadde gjort seg, uten tvil. Er det noen som har noe fototekniske innspill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå