Gå til innhold

Hvem reddet verden?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Redde verden er jo et relativt begrep. Historien skrives av seierherrene. For all del, jeg er glad vi ikke er nazister hele gjengen, men hadde nazistene vunnet var det nok hitler som ble stående som den som reddet verden.

 

 

Jeg tror heller jeg ville sett i retning av den kalde krigen for å finne enkeltpersoner. Kanskje og om 50 år vil vi sitte og se tilbake på miljøvernere som de som reddet verden, evt en forsker.

Lenke til kommentar
Europas undergang?

 

Du har kanskje ikke fått med deg at europa er verdens rikeste og fredligste verdensdel?

 

Europa er blitt en dårlig kopi på USA der løgnen og bedrageriet danner den virkelighet de fleste kjenner.

I det Europa vi lever i er det ingen plass til folk som Shiller, Kant, Shakespeare, Grieg, Mozart eller Bethoven

og vi vil aldri noensinne igjen oppleve lignende kultur skapt her. Kontinentet tilhører nå plutokratene som er i

full gang med å forme det etter sine behov, slik at hele befolkningen blir forvandlet fra flerdimensjonale kulturelle

individer til sjelløse forbrukere som ikke har andre tanker i hodet enn det "sannhetsministeriet" har gitt dem.

 

Ut med Immanuel Kant og Shopenhauer - inn med Puff Daddy og Snoop Doggy Dogg.

 

Velkommen til helvete!

 

"Den usleste av alle slaver er den som selv tror han er fri". Nietsche

Lenke til kommentar

Shakespear er standar i alle klasserom med engelsk, alle universiteter har om de store filosofene, beethovens 9th er Europahymnen.

 

Så din fantasi verden der europe er usa klone har ikke noe mer virkligheten, og basert på dine andre tulleposter tar jeg deg som en persjon med total mangel på virklighets oppfattelse

Lenke til kommentar
Shakespear er standar i alle klasserom med engelsk, alle universiteter har om de store filosofene, beethovens 9th er Europahymnen.

 

Så din fantasi verden der europe er usa klone har ikke noe mer virkligheten, og basert på dine andre tulleposter tar jeg deg som en persjon med total mangel på virklighets oppfattelse

 

Selvsagt gjør du det!

Lenke til kommentar
Redde verden er jo et relativt begrep. Historien skrives av seierherrene. For all del, jeg er glad vi ikke er nazister hele gjengen, men hadde nazistene vunnet var det nok hitler som ble stående som den som reddet verden.

 

 

Jeg tror heller jeg ville sett i retning av den kalde krigen for å finne enkeltpersoner. Kanskje og om 50 år vil vi sitte og se tilbake på miljøvernere som de som reddet verden, evt en forsker.

 

Hvis miljøvernere hadde fått viljen sin hadde vi jo ikke hatt vannkraft i landet , så at de hadde reddet verden NEI.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...