snufft Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hei. Har nettopp satt sammen en ny pc. Asus p6t deluxe v2 hk intel core i7 -920 cpu 6gb ocz dd3 ram 2x ati radeon 4850 windows 7 ulitmate 64 bit Problemet oppstår når jeg prøver å innstallere catalyst control centre og 9.9 driverne. Første gang jeg prøvde fikk jeg bluescreen. Andre gang fikk jeg innstallert catalyst control centre, men ikke driverne. Har nå windows driverne innstallert, maskina fungerer greit, men catalyst control centre nekter å starte. Er det noen som kan hjelpe? På forhånd takk. Mvh Fredrik G. Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 På min maskin med Mobiliy Radeon 3650HD fungerer alt som det skal. Lastet ned driverene i stad. Sikker på at du har lastet ned riktig driverversjon? Har du testet med bare ett skjermkort i ? Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hei. Er det RTM ( 7600 ) du har? Har nett samme problemet, og har lyst inn i CCC for å stille ned hastigheten på skjermkortvifta mi. Har 2 x 4870. Lenke til kommentar
snufft Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Problemet ser ut til å være løst. Tok ut det ene skjermkortet og innstallerte drivere på nytt. Da gikk det fint. Når jeg da satt inn det andre igjen funket det også, og fikk aktivert crossfire:D Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Problemet ser ut til å være løst. Tok ut det ene skjermkortet og innstallerte drivere på nytt. Da gikk det fint. Når jeg da satt inn det andre igjen funket det også, og fikk aktivert crossfire:DTakk for hjelpen. Er det RTM du har? Lenke til kommentar
snufft Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Hva er egentlig RTM? Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 The term "release to manufacturing" or "release to marketing" (both abbreviated RTM)—also known as "going gold"—is used to indicate that the software has met a defined quality level and is ready for mass distribution either by electronic means or by physical media. Kilde: Wikipedia Lenke til kommentar
snufft Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Ingen anelse egentlig. Fikk det av en kompis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå