SebastianS Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hei! Kan jeg bestille eller legge til mobilt bredbånd til iphonen min? Eller fungerer det kun til bærbare pcer? Er det mulig å legge dette oppå et annet abonnement?b På forhånd takk! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) du kan legge det på dit eget abb om du ønsker det eller legge på telenor surfabb til 99 i mnd med 500 MB på Endret 30. september 2009 av SnikendeChris Lenke til kommentar
SebastianS Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 du kan legge det på dit eget abb om du ønsker det eller legge på telenor surfabb til 99 i mnd med 500 MB på Okei, men om jeg vil ha ubegrenset bruk av 3G så kan jeg velge feks dag og natt fra telenor siden jeg fra tidligere har et djuice abonnement? Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 du kan legge det på dit eget abb om du ønsker det eller legge på telenor surfabb til 99 i mnd med 500 MB på Okei, men om jeg vil ha ubegrenset bruk av 3G så kan jeg velge feks dag og natt fra telenor siden jeg fra tidligere har et djuice abonnement? Stemmer. Bruk "Mine Sider" eller ring 09000 for å få det lagt til på abonnementet ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå