Grønnkopp Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hei! Jeg lurer på hvordan man gjør at Google søker for deg når man skriver feil i nettadressefeltet. Noen som vet? Lenke til kommentar
Kvanli Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Det vet jeg dessverre ikke, men hvis du nevner hvilken nettleser du bruker (firefox, opera, internet-explorer), er det sikkert noen som kan hjelpe deg! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hei! Du kan prøve dette: ?dette søker jeg på altså spørsmålstegn (?) først Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hvilken nettleser tar du utgangspunkt i da ? Lenke til kommentar
Grønnkopp Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Hei, og takk for svar Jeg bruker firefox.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hei!Du kan prøve dette: ?dette søker jeg på altså spørsmålstegn (?) først Er jo ikke alltid man vet at det kommer til å bli en feil i adressefeltet. Så da blir det jo litt dumt å skrive spørsmålstegn foran, hver gang man skal skrive noe. Lenke til kommentar
Grønnkopp Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 ingen..? Jeg husker jeg hadde denne funksjonen da jeg lasta ned firefox, men da jeg skaffa meg avg forsvant det, merkelig nok.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå