Mannen med ljåen Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hei! Jeg har lett litt rundt på nettet, og finner ikke ut hva AngelEyes er. De selger dem nå på Biltema. http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=136429 Er det blinklys, parklys, nærlys, fjernlys eller et femte alternativ? Når bruker man slike? Kan de brukes i en Peugeot 406, og hvilken grunn skulle jeg ha av å installere dem? Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 http://www.freecarkits.com/angeleyes.htm grei forklaring + grei lag det selv guide. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Takk. Men hva slags lys er det? Skal de kobles sammen med nærlyset, eller skal de kun tennes når bilen fotograferes for skrytebilder? De lyser ikke opp veien? Endret 30. september 2009 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 De har ingen annen effekt enn pynt. Hvordan de kobles er jeg usikker på, men vil tro de kobles slik at de tennes når tenninga vris om da det er litt bortkasta at de tennes kun når lysene tennes. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Hvis de ikke lyser opp veien foran familiebilen min, er jeg ikke interessert. Jeg er bare interessert i å vite HVORFOR Biltema selger dem til biler som ikke er levert med dem. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hvorfor selger Biltema "enderør" som kan festes utenpå eksos? Sikkert fordi noen syns det er kult, akkurat som angleeyes. Og når det er lyst, trenger du vel heller ikke lys som lyser opp veien foran familiebilen din? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Jeg trenger ikke lys for å se når det er lyst ute. Jeg vil følge loven, og driter fullstendig i estetikk. Poenget er at jeg har lovlige kjørelys, så andre ser meg. Men sålenge engleøynene ikke blender meg, skal de få holde på for min del. Endret 30. september 2009 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Angel eyes er BMW sin type parkeringslys. Disse er formet som "øyer" rundt nær- og fjernlys. Som alle andre biler lyser disse så lenge tenninga på lyset er på. Angel eyes lyser ikke opp veien, og de har heller ingen annen funksjon enn nettopp parkeringslys. Hvor du henter informasjonen din om at Biltema selger disse til biler som ikke er levert med dem, vet jeg ikke, men samtlige biler som er nevnt i tabellen er levert med angel eyes. Da kanskje i noe svakere versjoner basert på LED-pærer. Så du kan gledelig slippe å kjøpe angel eyes til den franske baguette-bilen din Endret 30. september 2009 av El Matador Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Jeg bare antok at disse angeleyes-greiene var beregnet på mazda-eiere som likte looken. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Her har du noen til den franske bilen din. http://www.stylabilen.se/peugeot/angel206.asp Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 De hadde heldigvis ingen angeleyes til pug 406. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) *slett* Endret 30. september 2009 av EvenruD Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 De hadde heldigvis ingen angeleyes til pug 406. Det kan skaffes, selv om det i min mening ser hoppende galt ut på alle andre biler enn BMW. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg er litt lat, så leser ikke alt som er skrevet. AngelEyes er parklys. Dvs de har ikke noe effekt i mørket uten om å informere andre om at bilen står der. (Dvs samme funksjon som parklys faktisk har) Om det ser fint ut eller ikke, får folk velge selv Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Angel Eyes er som nevnt BMW styling. Du kan se mange gamle 5-serier type E34 setter de på lyktene, som lager en lysende ring rundt lykta. Mange nyere bler har dette orginalt faktisk. Da ser lyktene sånn ut: http://www.europeanautosource.com/images/1883a_main.jpg Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Angel eyes er BMW sin type parkeringslys. Disse er formet som "øyer" rundt nær- og fjernlys. Som alle andre biler lyser disse så lenge tenninga på lyset er på. Angel eyes lyser ikke opp veien, og de har heller ingen annen funksjon enn nettopp parkeringslys. Hvor du henter informasjonen din om at Biltema selger disse til biler som ikke er levert med dem, vet jeg ikke, men samtlige biler som er nevnt i tabellen er levert med angel eyes. Da kanskje i noe svakere versjoner basert på LED-pærer. Så du kan gledelig slippe å kjøpe angel eyes til den franske baguette-bilen din Skulle akkurat til å si d samme Her har vi en 5-serie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå