Faxfinn Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg og samboeren regner ca 1000 kroner i uka. Dette går ikke bare til mat, men også til bleier til guttungen på 3 månder, shampoo og såper, generelt alt som er dagligvarer. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Bruker vel 4-5 tusen i måneden. Bor med kjæresten. Samme her. Uten at jeg har finregnet på det. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Her fulgte vi med litt på forbruk i Januar og Desember, og vi ligger på ca 7500,- i mnd (Og vi stod ikke for julemiddagen) 2 voksne, 1 barn og 1 katt hehe. Men man skal vel kunne klare seg helt ok på 2500-3000 Endret 6. mars 2010 av Techpoint Lenke til kommentar
RIP Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Samboeren og jeg handler varer for ~3000kr i mnd. Spiser variert og godt Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg og dama, begge studenter, bruker vel rundt 4000 i måneden på mat. Ost, melk og middag utgjør vel 90% av dette. Vi kjøper også en del godsaker innimellom, både snop/chips/brus og litt mer sunne ting, blant annet en god del yoghurt. Synes ikke 2k per pers er så ille. @The Martine: Finnes det faktisk first price-kjøttdeig? Hvordan funker det, er det en 2 kilos klump med kjøttdeig som ligger i en pose liksom? Anbefaler forøvrig også first prive-kyllingfileter, like godt som prior og VESENTLIG billigere. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Jeg bruker rundt 50 kroner dagen. Med litt smart handel holder dette til et variert kosthold, med frokost, middag og kveldsmat. Jeg bor heldigvis 10 meter unna Kiwi, hvor de hver fredag og lørdag selger bra kjøtt/laksefilet til 15 små kroner. Endret 20. mars 2010 av TobiasFunke Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Rundt 4000kr her også, bor alene, det er spesielt helge maten som er dyr, blir fort 300-500kr bare for fredag-søndag. Jeg drikker mye cola så det blir ca. 2 4-pakk cola i uka, pluss en fanta til helga, men det virklig dyre er jusen koster 33kr literen for fersk jus. Lenke til kommentar
macciato Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg ser jo at fellesnevneren her er 4-5000 kroner, noe som er en lettelse Vi bruker også ca. 4-5tusen/mnd. Ungt par på 19 og 22 år, lever på studielån á 6500/mnd og lønning fra 2 stk. deltidsjobber på ca. 20.000/mnd. Går veldig fint:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå