GamerRor Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Heisann Jeg lurer på om noen kan anbefale et simulator spill? Jeg veit om: Ship simulator Boat simulator landwirtchaft simulator fight simulator Bus simulator Så ikke nevn dem Endret 30. september 2009 av GamerRor Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 WW2 Online Der får du infanteri simulator Fly simulator Tanks Simulator Og skip simulator Alt på et dynamisk kart over vest europa med hundrevis av byer og landsbyer som tyskere og allierte sloss over Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Euro Truck Simulator Forklift simulator 2009 har sett, heisekran, gravemaskin, tog og masse annet også. Har bare prøvd ETS, ikke SÅ gøy men helt greit. Lenke til kommentar
GamerRor Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Ëurp truck suger vis du bruker ratt, men ellers ok.. dem andre har jeg ikke prøvd:P Takk for anbefalingene:) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Live For Speed er en ganske god simulator, men det er kun bane-racing. Lenke til kommentar
GamerRor Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 jeg tenker ikke på sånne spill, men takk:) Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Ski Stunt Simulator! Helrått 2D-spill. Kanskje ikke så alt for realistisk, men utgangspunktet er en simulator ihvertfall. Er nå freeware, last ned her. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Driving Simulator, 18 wheels of Steel (tror dette skal være en sim..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå