psiR Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Heisann, jeg har ENORME problemer. Nettopp kjøpt meg Netcom mobilt internett, og i fra jeg gikk i fra det gudsforlatte sentrumet "hjem" til kasernen, gikk det ca 2 timer med failing og helvete før jeg ragequitta. Info: Alt hardware er installert, men alikavel står det "dataenhet ikke registrert". Men til tross for at jeg har sjekket alle devicene, og det står at det funker som det skal, så får jeg det ikke til å fungere. Jeg har en dårlig følelse av at dette er fordi programmet ikke er kompatibelt med windows 7.0 (32 bit). Derfor lager jeg denne tråden i et desperat forsøk i å få skaffet meg internett! Er det noen som kjører mobilt internett fra netcom på windows7.0 ? Litt ekstra informasjon: - Jeg er administrator. - Hele internett pakken min, fungerer på andre maskiner (som har XP og Vista OS). Håper at noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
myhken Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hva slags modem har du da? Jeg har problemer med mitt mobile bredbånd fra Tele2 på Windows7. Noen ganger finner den det, og andre ganger ikke.... Og har vel installert det to-tre ganger i det siste. Søk på google etter drivere om du finner modell nummer etc på modemet. Lenke til kommentar
psiR Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 ZTE MF636, er modem modellen. Jeg har googlet etter windows 7 driver, men da finner den bare torrent links, og dem funker ikke. Jeg er så sinnsykt stressa nå, HAAAEEEELP! Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 ZTE MF636, er modem modellen. Jeg har googlet etter windows 7 driver, men da finner den bare torrent links, og dem funker ikke. Jeg er så sinnsykt stressa nå, HAAAEEEELP! Hva med å browse usb modemet og finn setup.exe e.l. - høyre klikk og kjør program som vista og admin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå