Gå til innhold

[Løst]Skulderveske liknande sak til gutar på nett?


Anbefalte innlegg

Hei,

Eg har no offisielt øydelagt skulesekken min, og treng ei ny veske å bere mine naudsynte utstyr i.

Underforstått iPod, snus og ymse serietitlar for å få tida til å gå.

 

Iallefall - eg kunne tenkje meg ei skuldeveske trur eg. Går ikkje så ofte med laptop og andre tunge ting, så berre ei grei lita veske i maskulin utforming hadde vært utruleg grett.

Eg er i aller høgaste grad hetrofil, så ekstrarom til glidemiddel og analkuler vart dessverre overflødig denne gongen. Det kjem jo alltid nokon slike festlege forslag, så eg prøver om ikkje anna å reservere meg mot småartige påfunn! :p

 

Nei frå spøk til revolver. Nokon konkrete anbefalinger til gode nettbutikkar?

Endret av steffenz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

steffenz,

 

Hvis du kan bruke 2000,- vil jeg absolutt sett etter en i skinn. Ser bedre ut og holder lenge. Hvis du bor i Oslo eller andre storbyer ville jeg tatt meg en titt i noen fine butikker og sett der.

 

AsbjørnH,

 

Hvis du trenger litt plass ville jeg hørt med AnewZ om hva han synes om den han kjøpte fra Qwstion(office bag). Jeg mener han er fornøyd. Har selv lyst på den, men den har ikke blitt prioritert i budsjettet.

Lenke til kommentar
Hvis du trenger litt plass ville jeg hørt med AnewZ om hva han synes om den han kjøpte fra Qwstion(office bag). Jeg mener han er fornøyd. Har selv lyst på den, men den har ikke blitt prioritert i budsjettet.

Ja, men jeg likte ikke så veldig godt designet på akkurat den. Mener å ha sett den på en link før.

 

Har funnet en del bra fra merket Tumi, og siden jeg har en i nær slekt som er i Bergen og som kommer hjem i morgen lurer jeg på hvor en får kjøpt det, slik at jeg sikrer meg en. Noen som vet hvor de kan ha Tumi i Bergen?

Lenke til kommentar
Tumi har mye bra, men har bare hørt at det selges i Oslo. Er dog ikke så veldig kjent i Bergen, så sikkert noen som vet mer enn meg

Ja, ser at den eneste autoriserte forhandleren holder til i Oslo. Nå blir det jo en stund til jeg stikker til Oslo da.

 

Ser at de har litt på eBay, men det kan jo være ligge litt fakes der også, så jeg tror ikke jeg orker å drive skattejakt der akkurat nå.

 

Får prøve å få kjøpt meg en Samsonite som jeg kan ha til skolen starter igjen etter høstferien iallefall.

Lenke til kommentar
Hei,

Eg har no offisielt øydelagt skulesekken min, og treng ei ny veske å bere mine naudsynte utstyr i.

Underforstått iPod, snus og ymse serietitlar for å få tida til å gå.

 

Iallefall - eg kunne tenkje meg ei skuldeveske trur eg. Går ikkje så ofte med laptop og andre tunge ting, så berre ei grei lita veske i maskulin utforming hadde vært utruleg grett.

Eg er i aller høgaste grad hetrofil, så ekstrarom til glidemiddel og analkuler vart dessverre overflødig denne gongen. Det kjem jo alltid nokon slike festlege forslag, så eg prøver om ikkje anna å reservere meg mot småartige påfunn! :p

 

Nei frå spøk til revolver. Nokon konkrete anbefalinger til gode nettbutikkar?

Haha du var kul! "Skulderveske" :D Sånn skal det være. Eplehuset selger noen, Siba selger, og Smart Club har tilbud på en fra Swiss Army nå.

 

Hvor du får et godt utvalg av slike vesker i skinn aner jeg ikke. Jeg kjøpte min i London. Du burde måle hvor stor datamaskinen er, og ikke kjøp vesker som er for store i forhold til den.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...