Bruno Mars Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 64bit når du har over 3gb ram. Og det har du jo. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Nå skal jeg hente den. Heldig du Stine, min ligger på terminalen i København :!: Du får gi tibakemeding om førsteinntrykket ditt Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Jes Men det skjer ingenting nå, har ikke gjort det på mange minutter.. Etter jeg valgte 64 så telte den opp til 100% på noe i dos-vinduet, men skjer ikke noe mer. Progress: 100% Successfully applied image. Applying Vista og masse tegn Skal det ta flere timer uten at det skjer noe? Ah! Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Vista- instalasjon kan vel fort ta opp til en halv time. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Uten at jeg ser fremgang? Da faren min kjøpte pc for noen år siden, så så jeg hele tiden fremgangen i installasjonen, nå ser jeg bare et dos-vindu som det ikke skjer noe i.. Skal det være sånn? :-o Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Lenge siden jeg instalerte Vista siden jeg har brukt Win7 det siste året, men ja. Det kan nok godt hende det er sånn. Om det ikke skjer noe i løpet av en time så får du prøve å starte på nytt eller noe. Du skal ikke oppgardere til win7 i samme slengen da? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Nei, jeg har ikke peiling på sånt Uansett må jeg vel bestille det.. Hva skjer hvis jeg starter pv'en på nytt da? Ødelegges ikke ting da? Jeg har valgt språk, og 64-bits, det var dit jeg kom før det stoppa eller "stoppa", mulig den driver. Men jeg hører vifta gå iallefall Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Tror innstallasjonen har hengt seg. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg har forresten ikke fått med en jævla cd. En kamerat sier jeg skal levere den tilbake siden jeg ikke har fått et produkt jeg har betalt for. Da ville jeg returnert den. ALLE Toshiba-PC'er skal komme ferdig preinstallerte med OS, og du skal få med en god del dokumentasjon samt restore-CD'er Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Kjøpte en bærbar Toshiba til broren min for rundt et år siden og der lå alt på harddisk og ikke noe cder. Har aldri vært noe problemer med den. Alt ligger på disk. Så kameraten din er nok ikke helt oppdatert. Så om det ikke skjer noe i løpet av 2 timer så bare slå av og på og se hva som skjer. Mest sansynlig så skal det gå greit, ellers så får du bare stikke ned på elkjøp eller spørre oss på forumet. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg startet den på nytt og det går greit tror jeg, den driver å ordner.. Men saken er at jeg ikke har fått med kopiutskrift av min bestilling heller...... Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ikke på mail? Jeg fikk på mail når jeg forhåndsbestilte et spill fra elkjøp for noen dager siden. Og ellers så var det vel mulighet for utskrift når du bestilte. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg fikk det på mail nå etter at en venninne ringte å kjeftet på dem.. Den driver å avslutter innstallasjonen fremdeles, har bootet en gang, så er vel snart i mål.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Kom meg i mål Nå er det bare å laste ned 33 oppdateringer Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg fikk det på mail nå etter at en venninne ringte å kjeftet på dem.. Den driver å avslutter innstallasjonen fremdeles, har bootet en gang, så er vel snart i mål.. Du skulle fått ordrebestilling og kvittering på mail samt mail om når pakken ble sendt med sporing det gjorde i hvert fall jeg selv om maskinen min må ta en tur med danskebåten eller fly før jeg får den Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Fikk ordrebestilling, men ikke kvittering. Men det ordnet seg Jøssda, hvor bor du, siden den må innom halve skandinavia? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Står at det skal være 3 usb-porter, men jeg finner bare 2, hvor har de gjemt den siste Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Fikk ordrebestilling, men ikke kvittering. Men det ordnet seg Jøssda, hvor bor du, siden den må innom halve skandinavia? Bor i Akershus det bør være rimelig grei... USB må da sitte på sidene eller bak. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Ja, de er på høyre side, men er bare to. Fader, hadde håpet på minst 3, 2 har jeg på denne gamle og trenger flere. Kanskje jeg er blind og du finner den siste McAfee security suite fulgte med, hva syns dere om den, er den bra nok eller burde jeg finne noe annet? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Ooog en ting til, burde jeg ha windows-brannmur på eller av? Jeg bruker comodo istedet for. Får ikke et valg til å velge "har eget" Jeg er ny på Vista ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå