Gå til innhold

Laptop til maks 5000,- Litt spilling

Anonym234

Anbefalte innlegg

Føler jeg har laget hundre av disse trådene, men denne gangen må jeg rett og slett bare bite i det sure eple og kjøpe en ny laptop.

Kravene jeg har er ikke meget store, men de er:

minst 3gb minne, gjerne 4.

ikke HP-maskin.

kjøre World of Warcraft bra.

gjerne bluetooth.

kjøre Photoshop og slike program bra.

5000 er helt maks på pris, gjerne under :p

Noen snille sjeler med gode forslag? :)

Er dette noe? http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=162975

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Det blir den! :)

Men jeg er usikker på om jeg skal velge med meg "Trygghetsavtale"? Hva syns dere? Da blir det plutselig 6000,-....

Er du en person som har til vane å miste ting i gulv fra høy avstand/helle brus over maskinen så er det kanskje greit å kjøpe denne. TV2 hjelper deg kaller denne garantien i samråd med Forbrukerrådet ren svindel/unødvendig da vi har gode nok garantivilkår, reklamasjonsrett og forsikringsvilkår fra før i Norge så det er butikkene som tjener masse penger på slike produkter... Er man fryktelig klønete og har for mye penger så hvorfor ikke men det kommer jo også på vilket produkt man snakker om f. eks en dyr mob tlf så kan denne ekstra garantien være grei men tv og svære pc-er som stort sett står på samme plass i hjemme Nei.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
Bra jeg kjøpte den i går, for i dag koster den plutselig 4795,- :roll:

Jeg kjøpte en i dag kl 11.00 og da kostet den fortsatt 4495,- men greit jeg ikke drøyde det utover dagen 300,- spart :) Den vil gå opp enda mer snart kjenner jeg Elkjøp rett og 4495,- for denne maskinen er i hvert fall grisbillig (gleder meg) :grin:

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
Ey, blir vi data-søsken? :D

Gleeeeder meg til den kommer! :) Skal bli så digg, jeg er bare vant til 15" skjerm, blir en litt ny verden. Skal ikke så mye til å glede meg når man har hatt det samme sååå lenge :p

Ja det er hyggelig vi får dele erfaringer :)

Jeg kan love deg mega forandring ikke bare er skjermen større men den har god oppløsning og ikke minst LED baklys noen som gjør den klart mer lysterk og skarpere en du er vant med. Jeg har en Acer 3810 Timeline med LED skjerm og det er veldig stor forskjell fra de eldre pc skjermene så det er bare å glede seg :) Da får man kjøpe noen gromme klassiske spill som Crysis, Farcry 1-2 og Mass Effect så skjermkortet får noe å jobbe med også ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...