Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Internett problemer HJELP!

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg bestilte internett fra Telenor for ca 4 uker siden, internettet funket perfekt i 2 uker, men sA reiste vi pA syden ogsA nAr vi kom tilbake 2 uker senere, sA funket ikke internettet

Jeg ringte telenor, og di kom opp med mange ting som kunne vaere feil..og jeg sjekket alt dette, og alt skule vaere i god orden...men jeg hadde ikke noe internett.

Det stod att det var problemer med DNS.

ogsA prOvde jeg litt forskjellig som han fra telenor foreslo...sA til slutt sa han att jeg skulle fA ett nytt modem fordi han kunne ikke finne ut av feilen...og nA har jeg fAtt ett nytt modem, og samme problem kommer.

alt det stAr er att det er problemer med min DNS...hva er det jeg skal gjOre?

Jeg har gjort sA og si ALT...er det noen flere ting igjen a gjOre?

begynner A bli fustrert...jeg betaler for noe jeg ikke fAr..og det har vaert sAnn mange dager nA

og nAr jeg prata med han fra telenor sa han att modeme mitt var pA nettet....og det nye som jeg har fAtt nA sA sa han fra telenor att modeme ikke var tilkobla til internett men jeg har kobla inn alt og alt som skal lyse, lyser...har telenor virkelig sA dArligt internett?

Endret av enfyrfragol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok...fra veggkontakten gAr det en ledning som gAr inn i en adapter som gAr inn i modemet, ogsA en vanlig strOm ledning, ogsA gAr det en helt vanlig internett ledning fra modemet til PCen.

Jeg har en speedtouch 780wtl eller noe.

Har Telenor Turbo.

jeg har en anelse om at problemet kan komme fra naboen vAres...fordi ledningen som gAr ut ifra veggkontakten gAr over til den personen som vi deler hus med...og han er pA ferie, sA er det mulig att han har slAtt av noe som kan gjOre att jeg ikke har internett?

Fordi alt gikk fint fOr han dro pA ferie..eller er det en tilfeldighet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...