Mats-- Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Hei, Skal arrangere en fest og lurer på om det er noen programmer hvor man enkelt kan fylle inn, i mitt tilfelle navn, også raskt og enkelt søke seg rundt ved og skrive hele/deler av navnet, for og så krysse dem av. var dette vanskelig og forstå? =) Takker for alle svar MVH Mats Bekkåsen Endret 30. september 2009 av Mats-- Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hva med www.inviter.no ? Har blitt invitert noen ganger via dette programmet og det virker greit. Lenke til kommentar
Mats-- Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 var innom og tittet, men jeg har alerede liste som blir "laget" via facebook, vist du kjenner til dette, så det jeg tenkte var om jeg kunne kopiere alle navnene:) Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hva med noe så enkelt som Excel? Lenke til kommentar
Mats-- Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Går det ann og søke der? :s er ikke største datakjenneren se Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Det går veldig greit å søke i Excel. Ctrl + b i norsk versjon og Ctrl + f i engelsk versjon. Lenke til kommentar
Mats-- Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 åja, ok takk skal du ha =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå