ATWindsor Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg sliter slitt med søket i windows 7, problmet er at på nettverksdrev så søker den ikke i folder-navn (mao, om jeg søker på ATWindsor, så finner den filer med det navnet, men ikke foldere). Dette er ganske irriterende (tror problemet var der i vista også, ganske irriterende, jeg vil ha et søk jeg er sikker på faktisk finner ting om jeg har det). Er det noen som har noen tips? Har prøvd å søke litt på google uten hell (er vel antakelig at jeg ikke har klart å konstruere søkestrengen som finner svaret) AtW Lenke til kommentar
myhken Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Hvor søker du da? Jeg prøvde å søke etter en mappe på en nettverksdisk nå og fant den med en gang: Er det noe annet du er ute etter? Her har jeg søkt etter et bestemt ord, og får da opp alle mapper som har det ordet i seg: Endret 30. september 2009 av myhken2 Lenke til kommentar
myhken Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Fant du ut av det, eller var det noe annet du var ute etter? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Det var det jeg var ute etter ja, får treff på en folder avogtil, men det er flere navngitte foldere jeg vet er der, som den ikke klarer å finne. I tillegg virker søket lite konfigurerbart i forhold til det i xp, hva om jeg ikke vil søke i undermapper, søke etter dato og størrelse osv? Men sistnevnte er litt OT. SKal se om jeg klarer å grave litt mer og finne ut når feilen oppstår. AtW Lenke til kommentar
myhken Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Det var det jeg var ute etter ja, får treff på en folder avogtil, men det er flere navngitte foldere jeg vet er der, som den ikke klarer å finne. I tillegg virker søket lite konfigurerbart i forhold til det i xp, hva om jeg ikke vil søke i undermapper, søke etter dato og størrelse osv? Men sistnevnte er litt OT. SKal se om jeg klarer å grave litt mer og finne ut når feilen oppstår. AtW Ja for om du ser på bildet så fant den jo mapper som ligger på undermappene p:\Ixusraw\2008 og 2009. Så den finner jo også undermapper hos meg. De to siste delene ang størrelse og dato har jeg ikke funnet ut av enda... Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Tada! Endret 1. oktober 2009 av The Stig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå