Master_Fx Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Får ikke lest noen fra disken. Finnes det noen mulighet for å redde data fra disken uten å sende den til no firma. Lenke til kommentar
surfer86 Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Får ikke lest noen fra disken. Finnes det noen mulighet for å redde data fra disken uten å sende den til no firma. Bra du sier så lite om hva og når problemet skjedde, jeg elsker å lese tanker. Lenke til kommentar
Master_Fx Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 Det skjdde for 2 dager siden. Finner den ikke i window og i dos får jeg en feil melding. Lenke til kommentar
Naigewron Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Det burde ikke være nødvendig å spørre, men: Hva sier feilmeldingen? edit: Og under hvilke omstendigheter skjedde det? Spinner disken fortsatt opp når maskinen starter? Finner maskinen den i BIOSen? Hva slags disk er det? Er det hele disken eller bare en partisjon? Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Filsystem? Finne flust av verktøy som kan analysere disken å hente ut data så lenge de ikke er overskrevet, platene roterer og hodene lever. Lenke til kommentar
capy Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 forsøk å kjør "repair" fra winXP cd'en om du bruker winXp om den er fucka: ta med disken til en kamerat. få har til å installere GDB (get data back) på sin hd. hiv i din hd. ta ut det du skal samle på. om han har god plass, så kan du ta ut hele disken. formater dritten og ligg inn dataene som din kompis tok vare på for deg. (windows kan kreve ny installasjon. i så tilfelle installer windows før du kopierer ut dataene dine.) du gir så lite info, så vi må tippe i blinde. Lenke til kommentar
Master_Fx Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 vet faktisk veldig liten om disken siden det ikke er min, men takk for svaren skal teste det dere GDB.[/code] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå