Dimitrij Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Transformers...... Hvorfor? Jo, Megan Fox... nei fordi han duden er så retard og klarer ikke å innse at transformers er en bedre film. Så derfor har jeg laget denne tråden for å bevise det. Men kan dere forklare dypt hvorfor dere synes den filmen er akkurat bedre enn den andre? Takk Er det retard å ha en egen mening? Ser ikke hvordan du kan "bevise" noe så subjektivt som filmsmak, men la gå... Jeg liker forøvrig også Transformers bedre enn Twilight. Må kanskje tilføye at jeg så Twilight på et noe shady nachpiel en tidlig søndagsmorgen. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Transformers...... Hvorfor? Jo, Megan Fox... Tja.. Du sier vel ikke neitakk til det der? Hadde ikke engang tenkt betenkningstid for å si neitakk til hun der. Det går femten på dusinet av sånne nek som henne. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hvordan kan dere sammenligne de to filmene? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg og min retarde venn har hatt en diskusjon lenge om hvilken film som er best av Twilight og Transformers. Oh boy... oh boy. Og når jeg ikke trodde det kunne bli verre Transformers...... Hvorfor? Jo, Megan Fox... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå