BLU3kp Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hello Jeg og min retarde venn har hatt en diskusjon lenge om hvilken film som er best av Twilight og Transformers. Hvilken film synes dere er den beste? Utifra ALT. Selv mener jeg Transformers 1 er bedre enn twilight Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Transformers...... Hvorfor? Jo, Megan Fox... Lenke til kommentar
BLU3kp Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Transformers...... Hvorfor? Jo, Megan Fox... nei fordi han duden er så retard og klarer ikke å innse at transformers er en bedre film. Så derfor har jeg laget denne tråden for å bevise det. Men kan dere forklare dypt hvorfor dere synes den filmen er akkurat bedre enn den andre? Takk Lenke til kommentar
Bruker-182606 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Fjortisfilmer begge to.. Men Twilight tar jo kaka. En vanlig twilight fangirl: http://www.youtube.com/watch?v=5HhxxwEQDCg...re=channel_page Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Vil ikke kalle transformers for en fjortisfilm akkurat.. Lenke til kommentar
Bruker-182606 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Transformers er definisjonen på fjortisfilm (for gutter vel og merke) Masse eksplosjoner: Check Hotte beibs: Check Kosmetikk fremfor dybde: Check Enda mer eksplosjoner: Check Nevnte jeg eksplosjoner?? Twilight er lavmål i både bokform og filmform, selve dritten i kloakken. Tilhengerne er jenter fra 10-15 årsalderen som blir lam i knærne av prettyboys. Som er helt greit for min del, dem om det. Lenke til kommentar
BLU3kp Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 vil bare vite hvilken film som er bedre enn den andre og hvorfor Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Transformers er definisjonen på fjortisfilm (for gutter vel og merke) Masse eksplosjoner: Check Hotte beibs: Check Kosmetikk fremfor dybde: Check Enda mer eksplosjoner: Check Nevnte jeg eksplosjoner?? Twilight er lavmål i både bokform og filmform, selve dritten i kloakken. Tilhengerne er jenter fra 10-15 årsalderen som blir lam i knærne av prettyboys. Som er helt greit for min del, dem om det. Åja, så da er James Bond, Die Hard o.l fjortisfilmer? Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Det er jo personlig smak, av kva ein liker best av Transfomers og Twilight. Men du vil nok finne at her på forumet er Transformers meir likt enn Twilight. Lenke til kommentar
Bruker-182606 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Transformers er definisjonen på fjortisfilm (for gutter vel og merke) Masse eksplosjoner: Check Hotte beibs: Check Kosmetikk fremfor dybde: Check Enda mer eksplosjoner: Check Nevnte jeg eksplosjoner?? Twilight er lavmål i både bokform og filmform, selve dritten i kloakken. Tilhengerne er jenter fra 10-15 årsalderen som blir lam i knærne av prettyboys. Som er helt greit for min del, dem om det. Åja, så da er James Bond, Die Hard o.l fjortisfilmer? Nei.. Sorry om jeg dissa favorittfilmen den altså.. James Bond har dybde, men samtidig veldig underholdende. Die Hard har ikke mye dybde, men den har heller ikke samme tematikken som transformers. Til trådstarter: Transformers > Twilight Fordi Twilight er bare trist. Jævlig trist. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 vil bare vite hvilken film som er bedre enn den andre og hvorfor Tipper på at kompisen din tror Twillight er dypere og mer seriøs enn Transformers, derfor er han sånn på knærne etter den. Personlig synes jeg begge filmene var drit, men Twillight tok kaka. Makan til møl. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 nei fordi han duden er så retard og klarer ikke å innse at transformers er en bedre film. Så derfor har jeg laget denne tråden for å bevise det. Men kan dere forklare dypt hvorfor dere synes den filmen er akkurat bedre enn den andre? Takk Hvorfor har han "duden" ikke lov til å ha sin egen mening? Selv synes jeg Transformers 1 var en ganske god film og bedre enn Twilight. Men Twilight var også god på en del måter: filmingen og lysbruken (det estetiske), og grei slik ellers. Twilight er bare kult å hate og ta avstand fra. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Ja fy flate jeg føler meg tøff som ikke liker Twillight Der er vell heller slik at Twillight er dårlig og alle fjortis-jenter elsker Twillight, noe som i seg selv er ufatterlig irriterende. Endret 1. oktober 2009 av Cpt Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Blir litt feil å kalle noe dårlig som har en slik fanbase. Selvfølgelig er ikke antall fans et mål på hvor bra noe er, men noe rett gjør Meyer ihvertfall. Men du om det. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hehe, ok. Men som du sier, antall fans beskriver ikke kvaliteten på noe. Uansett, se nå også på hvem størsteparten av fansene er. Alt i bøkene og filmen er lagt opp til at små-jenter skal like det. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Twilight er helt klart best. Filmen pisker opp mystikk og stemning på en utsøkt måte, mens Transformers fremstod som en hul sjokoladekanin. Men forhåndsinntrykk kan ha noe så for min erfaring: jeg visste absolutt ingenting om Twilight, mens Dottens korstog for Transformers var friskt i minne da jeg så den. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Transformers...... Hvorfor? Jo, Megan Fox... Tja.. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hvorfor ma jeg velge? De er begge kickass! Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Twilight-vifter er dei verste menneska i verda. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Transformers...... Hvorfor? Jo, Megan Fox... Tja.. Du sier vel ikke neitakk til det der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå