bareanton Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 All kritikk mottas med takk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Kanskje dyttet bort gresset så en ser framme på kanten av båten.. Hadde det vært på avstand at båten skulle ha vært i kamuflasje på en måte så hadde det kanskje vært greit men det mangler et blikkfang og da kan den kanten framme være en mulighet. Kanskje klonete bort refleksjonen i vannet også.. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Litt med på b-real sin kommentar. Men synst heller at du kunne hatt lysere farga på graset i front, og mørkere bak. Då trur eg at blikkfanget kjem på båten, som er eit fantastisk flott motiv. Likte dette bildet. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg tror og jeg er enig i at gresset foran ødelegger litt, iallefall når man først har tenkt tanken etter å ha lest andres kommentarer. Selv kunne jeg nok tenkt meg å se litt mer av det bak, ikke bare refleksjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå