isprins Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 At enkelte jenter steiler totalt vis man viser det minste snev av mannlig seksualitet ? Jenter kan være minst like ille og "grisete" så jeg finner det noe urettferdig! Jeg vil også ta opp noe i fra en en anna tråd hvorfor eksisterer http://www.godevibber.no/ lignende steder som gjør gode penger på å selge sjekkekurs mon tro ? Er ikke dette ett tegn på at det er ett eller annet galt et sted? Jeg syns det er rimelig ille at non graver opp kr 6995 for å delta på bootcamp, og enda til hoster opp 40.000 for en uke med "Personlig Coaching".. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 At enkelte jenter steiler totalt vis man viser det minste snev av mannlig seksualitet ?Jenter kan være minst like ille og "grisete" så jeg finner det noe urettferdig! Det må du nesten spørre de enkelte jentene om, da. Kanskje de er usikre på seksualitet, og ikke vet hvordan de skal reagere når det blir et tema? Jeg gjør i hvert fall det, og da prøver jeg heller å styre samtalen i en annen retning. Fordi det er flaut. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Husk at emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord. I henhold til retningslinjene er emnetittel endret til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
isprins Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 At enkelte jenter steiler totalt vis man viser det minste snev av mannlig seksualitet ?Jenter kan være minst like ille og "grisete" så jeg finner det noe urettferdig! Jeg vil også ta opp noe i fra en en anna tråd hvorfor eksisterer http://www.godevibber.no/ lignende steder som gjør gode penger på å selge sjekkekurs mon tro ? Er ikke dette ett tegn på at det er ett eller annet galt et sted? Jeg syns det er rimelig ille at non graver opp kr 6995 for å delta på bootcamp, og enda til hoster opp 40.000 for en uke med "Personlig Coaching".. 1. Kan du gi eksempler på situasjoner hvor jenter reagerer på at en mann viser sin seksualitet? Jepp, jeg kommenterte ett bilde på msn, der hu lå og beit i dyna på en nogså sexuell måte: " biter du i dyna for at ingen skal høre deg ?" ta tilta hu og jeg var ekkel Sku tro at ei på 28 tålte litt gitt. Folk har veldig forskjellige grenser for hva de tåler, og det er av og til veldig fort gjort å tråkke over. 2. Hvorfor ikke bruke 7000 kr på å bli god med jenter? Jeg har brukt 16 900 på bootcamp med CA og gjennom hard jobbing fått et helt nytt liv. Jeg har spart mange tusen på å ta bootcampen og er nå i et forhold med en herlig jente som jeg ikke før ville ha "balls" til å snakke med. En bootcamp kan akselerere din personlige utvikling og lykke mange hakk. Jeg hadde brukt 7000 på andre ting en sjekkekurs. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Vise mannlig seksualitet er bare bra det, og kanskje den letteste måten å få seg napp på byen. Du må bare vite hvordan det skal gjøres. Det aller viktigste er å starte opp med å kommunisere seksualitet i underbevisstheten. Altså, puste tunkt sakte, dyp øyekontakt, berøring, prate selvsikkert og ta pauser mens du prater, push/pull, osv. Gjør du alle disse tingene riktig nok, og får hun i mood, så kan du like gjerne fortelle hun at du vil pule hun hardt på dassen og glatt komme unna med det. Angående bootcamper så er dette for spesielt interesserte. Har du problemer med å holde en samtale med jenter i det hele tatt, så er dette helt supert og jeg kan garantere resultater. På den andre siden kan du gjøre som meg; lese deg opp på fremgangsmåter og rett og slett erfare hva som funker og ikke funker. Lenke til kommentar
karlh1802 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hvis man vil ha heteroseksuell sex kan man ikke drive å vise mannlig seksualitet, da må man finne en seksualitet som passer for begge kjønn. Det er en ekstra utfordring i heterofile forhold at kjønnene er forskjellige, og dermed må man bruke tid på å forstå hverandre. Så enkelt, men samtidig så vanskelig. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det er da bare bra å vite mannlig seksualitet, det er vel heller måten man gjør det på som er avgjørende, ihvertfall for mitt vedkommende. Lenke til kommentar
karlh1802 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det er da bare bra å vite mannlig seksualitet, det er vel heller måten man gjør det på som er avgjørende, ihvertfall for mitt vedkommende. Men mannlig seksualitet er jo forskjellig fra kvinnelig seksualitet har jeg fått inntrykk av. Hvis man skal ha heteroseksuell sex må man vel på en måte kompromisse litt. Man veit jo f.eks. at kvinnens og mannens orgasmemønster er litt forskjellig. F.eks. kan kvinner få mange orgasmer etter hverandre har jeg hørt, mens mannfolka må ta seg i alle fall en liten pause for å hente seg inn igjen. Dessuten har jeg inntrykk av at menn generelt vil ha mer sex en kvinner, selv om det selvsagt finnes unntak. Når det kommer til vorspiel har jeg også inntrykk av at det er en generell tendens at kvinner vil ha litt lengre vorspiel, enn menn. Det kan jo bli litt problemer hvis begge parter bare skal trumfe igjennom seksualiteten sin, vil jeg tro. Eller er det et eller annet jeg ikke ser? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 det at menn tenker mer på sex tror jeg er ganske mye genetisk betinget. i likhet med hos mange andre dyreraser gjelder det jo for menn å få delt mest mulig av DNA-matterialet sitt før man dør for å sørge for at slekten går videre. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) bare tull, folk er like forskjellige innad i kjønnene.. har en kompis som syns det er helt greit å få seg kanskje en gang i blandt, annen hver mnd, og hadde en ex som syns det samme, nå er jeg i lag me en som vil ha hele tiden, win win for meg Endret 1. oktober 2009 av r0zie Lenke til kommentar
karlh1802 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 det at menn tenker mer på sex tror jeg er ganske mye genetisk betinget. i likhet med hos mange andre dyreraser gjelder det jo for menn å få delt mest mulig av DNA-matterialet sitt før man dør for å sørge for at slekten går videre. Nettopp, evolusjonært tror jeg menn er innstilt på å sette flere barn til verden enn kvinnene. Men nå er ikke mennesket perfekt vil jeg påstå, så etter at evolusjonen har fått virke litt til vil jeg tro det blir litt mer likestilling. Eller kanskje evolusjonen løser problemet på en annen måte? Hvis det er noe problem da. bare tull, folk er like forskjellige innad i kjønnene.. har en kompis som syns det er helt greit å få seg kanskje en gang i blandt, annen hver mnd, og hadde en ex som syns det samme, nå er jeg i lag me en som vil ha hele tiden, win win for meg Jeg vil nå påstå at det er en generell tendens at menn vil ha sex litt oftere enn kvinnene. Men selvsagt vil der variere innad i kjønnene også, men jeg tenker mer statistisk. Sexlyst vil jeg tro avhenger av veldig mange faktorer, en av dem kan jeg tehke meg kan være kjønnshormoner. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Det er mer en generell tendens at menn snakker offentlig om sin sex enn kvinner. Derfor er myten om at menn er mer glad i sex enn kvinner oppstått. Damene er mer selektive på hvem de snakker med sexen sin om, og er ikke like offentlige med det. Men kvinnen er minst like, om ikke mer, glad i sex enn det menn er. De har flere erogene soner, de har flere nerver i sine erogene soner enn menn, de har til og med en kroppsdel som har seksuell nytelse som sin eneste funksjon. Kvinnen har også en større luksus i å kunne ha muligheten til å avvise en sexpartner. Kvinnen kan få sex servert på et sølvfat, og takke nei fordi hun vet at hun vil få et lignende tilbud om kort tid. Menn som får det samme servert foran seg, vil mest sansynlig ta tilbudet etter som det kan gå år og dag før neste tilbud ligger der. Derfor har det også forsterket myten om at kvinner ikke er like glad i sex som menn, fordi de faktisk kan finne på å avvise et tilbud om sex, noe som virker som galskap for mannens og statistikkens logikk. Kvinnen er ikke mindre glad i sex. De er bare mindre glad i dårlig sex. Endret 2. oktober 2009 av Smurstafa Lenke til kommentar
karlh1802 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Genialt skrevet, Smurstafa! Du har helt rett. Jeg tror i tillegg det ligger en viktig kjønnsforskjell mellom menns og kvinners følelsesliv som kan underbygge at kvinnen bare er mindre glad i dårlig sex enn mannen. Denne kjønnsforskjellen tror jeg handler om at menn får sterkere følelser av visuelle sanseinntrykk, mens kvinner får sterkere følelser av andre sanseinntrykk. Berøring vil derfor gi kvinnen sterkere følelser enn mannen, og det er kanskje derfor kvinnen vil være mer restriktiv med hvem hun hopper i seng med enn mannen. Fordi hvis det viser seg at mannen ikke klarer å tilfresstille kvinnen seksuelt, vil det fort føre til at kvinnen får sterke negative følelser for mannen. Derfor er det egentlig en risikosport for både mann og kvinne å ha sex hvis man ikke er rimelig sikre på at de positive følelsene for hverandre er sterke nok til å bestå et elendig samleie. Kvinnen er nok mer klar over dette enn mannen, fordi kvinnen kjenner sin kvinnelighet best. Derfor er kommunikasjon utrolig viktig, slik at menn kan forstå at for å unngå en skikkelig nedtur med ei dame må man ha skikkelig sterke positive følelser for hverandre for å få til himmelsk sex. Hvis min teori stemmer vil man også kunne forklare at menn er mer opptatt av utseende enn kvinner. Har man lyst til å dra damer kan man f.eks. si søte ord, gi forsiktig kroppskontakt og servere de deiligste retter. Hvis man derimot vil ha draget på mannfolka kan gode tips være å se bra ut, skrive kjærlighetsbrev, kommunisere med kroppsspråket osv. Til slutt vil jeg bare si at det faktisk ikke er 50:50 av hvert kjønn. I Norge fødes det faktisk bitte litt flere guttebarn enn jentebarn, noe som vil si at det vil være noen uheldige ungkarer som blir til overs hvis alle skulle finne seg en partner av motsatt kjønn. Muligens kjipt for gutta, men kanskje det finnes løsninger. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Det er da bare bra å vite mannlig seksualitet, det er vel heller måten man gjør det på som er avgjørende, ihvertfall for mitt vedkommende. Men mannlig seksualitet er jo forskjellig fra kvinnelig seksualitet har jeg fått inntrykk av. Hvis man skal ha heteroseksuell sex må man vel på en måte kompromisse litt. Man veit jo f.eks. at kvinnens og mannens orgasmemønster er litt forskjellig. F.eks. kan kvinner få mange orgasmer etter hverandre har jeg hørt, mens mannfolka må ta seg i alle fall en liten pause for å hente seg inn igjen. Dessuten har jeg inntrykk av at menn generelt vil ha mer sex en kvinner, selv om det selvsagt finnes unntak. Når det kommer til vorspiel har jeg også inntrykk av at det er en generell tendens at kvinner vil ha litt lengre vorspiel, enn menn. Det kan jo bli litt problemer hvis begge parter bare skal trumfe igjennom seksualiteten sin, vil jeg tro. Eller er det et eller annet jeg ikke ser? Jeg mente ikke antall orgasmer eller selve lysten jeg tenkte på, det var mer punktet med å tvinge gjennom sex, at man ikke gir seg når den ene parten sier stopp, men dette gjelder både menn og kvinner. Og det er et ganske forkvaklet bilde av kvinner at man kan hevde at vi har så mye mindre lyst enn menn. Dette stemmer ikke for svært mange kvinner, og jeg er en av dem. Og mye av grunnen til at menn tydeligvis har dette bilde av oss kvinner, er at det for mange kvinner er tabu å si at man har sterk lyst. Det er ikke nødvendigvis kjønnsbetinget, det er mange faktorer som spiller inn - både fysisk og psykisk. Lenke til kommentar
karlh1802 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg mente ikke antall orgasmer eller selve lysten jeg tenkte på, det var mer punktet med å tvinge gjennom sex, at man ikke gir seg når den ene parten sier stopp, men dette gjelder både menn og kvinner. Og det er et ganske forkvaklet bilde av kvinner at man kan hevde at vi har så mye mindre lyst enn menn. Dette stemmer ikke for svært mange kvinner, og jeg er en av dem. Og mye av grunnen til at menn tydeligvis har dette bilde av oss kvinner, er at det for mange kvinner er tabu å si at man har sterk lyst. Det er ikke nødvendigvis kjønnsbetinget, det er mange faktorer som spiller inn - både fysisk og psykisk. Jo, men slik jeg ser på saken finnes det på en måte bare en mannlig seksualitet og en kvinnelig seksualitet, men samtidig vil jeg tro at det er mange andre faktorer som gjør det vanskelig å finne ut av hva som er typisk mannlig og kvinnelig seksualitet. Men jeg skjønte ikke hva du mente med at man ikke gir seg når den ene parten sier stopp? sikter du til mannlig seksualitet da? Jeg håper du ikke syns jeg er håpløs selv om jeg ikke forsto. Kvinner tror jeg elsker god sex, muligens bedre enn menn også. Men poenget er at det er menn som som snakker mest om sex, og menn vil jeg tro av den grunn også prøver mer sex enn kvinner. Gutta vil sannsynligvis få mye dårligere sex enn kvinnene fordi de muligens er litt løsere på tråden, men det tror jeg ikke så mange menn har oppdaget ennå. En ting jeg har lurt veldig mye på er hvorfor det er tabu for kvinner å si at man har sterk lyst på sex hvis så er tilfelle? Hvis kvinner ikke snakker om sex, så synes jeg ikke det er så rart at gutta blir litt forvirra når det gjelder om kvinner har lyst på sex eller ei. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Jo, men slik jeg ser på saken finnes det på en måte bare en mannlig seksualitet og en kvinnelig seksualitet, men samtidig vil jeg tro at det er mange andre faktorer som gjør det vanskelig å finne ut av hva som er typisk mannlig og kvinnelig seksualitet. Men jeg skjønte ikke hva du mente med at man ikke gir seg når den ene parten sier stopp? sikter du til mannlig seksualitet da? Jeg håper du ikke syns jeg er håpløs selv om jeg ikke forsto. Kvinner tror jeg elsker god sex, muligens bedre enn menn også. Men poenget er at det er menn som som snakker mest om sex, og menn vil jeg tro av den grunn også prøver mer sex enn kvinner. Gutta vil sannsynligvis få mye dårligere sex enn kvinnene fordi de muligens er litt løsere på tråden, men det tror jeg ikke så mange menn har oppdaget ennå. En ting jeg har lurt veldig mye på er hvorfor det er tabu for kvinner å si at man har sterk lyst på sex hvis så er tilfelle? Hvis kvinner ikke snakker om sex, så synes jeg ikke det er så rart at gutta blir litt forvirra når det gjelder om kvinner har lyst på sex eller ei. Nei, jeg sikter ikke til mannlig seksualitet, men her så tar man opp om kvinner steiler om menn viser mannlig seksualitet. Nei, selvsagt vil jeg ikke gjøre det, men jeg vil steile, og jeg tror det gjelder uansett kjønn, om en kvinne eller mann ikke stopper når man sier stopp. Det var det jeg ville fram til. Og hvorfor det er tabu å snakke om? Fordi kvinner lett blir stempla som løse og horete. Jeg har selv blitt kalt hore bare fordi jeg gikk i skjørt til knærne uten å gjøre noen tilnærmelser. Hva tror du da skjer når man snakker om seksualiteten sin? Endret 2. oktober 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå