Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gave til FB

Anbefalte innlegg

Jeg har gjort den feilen selv aa kjoepe en oerliten gave til en FB. Jeg trodde gaven var saa liten at den var naermest ubetydelig, men da jeg ga gaven til dama saa hun litt rart paa meg og lurte paa hvorfor jeg gav henne den. Skjoente veldig fort at jeg hadde drete paa draget, da jeg hadde aapnet en doer jeg ikke kunne lukke igjen. Ble nemlig en veldig amper stemning da jeg plutselig avsluttet "forholdet".

Hvis du ikke har noen foelelser for FB'en din, saa la vaere aa kjoepe en gave. Det lager bare mer problemer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det jeg har prøvd å få fram er at man ikke skal være så redd for å følge følelsene sine. Hvis man vil ha bedre sex, ja da må man ta forholdet sitt til nye høyder. Hvis man i det hele tatt lurer på om man skal kjøpe gave til sin FB, vil jeg si at forholdet allerede er litt mer enn å bare ha bitte litt positive følelser for den man ligger med. Eller?
Ser poenget ditt. Men i mange miljøer er det helt vanlig å kjøpe gaver til hverandre ved bursdager o.l.

Det hadde blitt litt merkelig om amn skulle la være å kjøpe gave til personen bare fordi de var FBer. Om du skjønner hvor jeg vil.

Lenke til kommentar
Ser poenget ditt. Men i mange miljøer er det helt vanlig å kjøpe gaver til hverandre ved bursdager o.l.

Det hadde blitt litt merkelig om amn skulle la være å kjøpe gave til personen bare fordi de var FBer. Om du skjønner hvor jeg vil.

Jeg er helt enig. Man bør behandle dem man har like sterke følelser for likt, og hvis man kjøper gave til andre venner bør man jo selvsagt kjøpe gave til sin FB. Jo bedre forhold, jo bedre gave.

Lenke til kommentar

Ok. La oss si at eg ikke har spist på fire dager og det eneste som står fremfor meg er knekkebrød. For eksempelets skyld så liker eg ikke knekkebrød. Sult er behovet mitt(og du sier det er en følelse, og da mener eg det er en negativ følelse) og eg liker ikke knekkebrød, nok en negativ følelse. Men, det utrolige er at eg kan fortsatt spise knekkebrødet for å dekke behovet. Sjokk. Selv om eg har en negativ følelse ovenfor knekkebrødet.

Eg er redd vi sporer såpass av her nå at en moderator stepper inn, men om du kan innse at folk er forskjellige og ikke må ha samme behov som deg så ser du kanskje at noen andre kan ha sex selv om de ikke har positive følelser for hverandre?

Dessuten mener eg at verden ikke er svart/hvit. Bare fordi man ikke har en positiv følelse for noen betyr ikke at man har en negativ følelse for noen.

Endret av nomore
Lenke til kommentar
Ok. La oss si at eg ikke har spist på fire dager og det eneste som står fremfor meg er knekkebrød. For eksempelets skyld så liker eg ikke knekkebrød. Sult er behovet mitt(og du sier det er en følelse, og da mener eg det er en negativ følelse) og eg liker ikke knekkebrød, nok en negativ følelse. Men, det utrolige er at eg kan fortsatt spise knekkebrødet for å dekke behovet. Sjokk. Selv om eg har en negativ følelse ovenfor knekkebrødet.

Eg er redd vi sporer såpass av her nå at en moderator stepper inn, men om du kan innse at folk er forskjellige og ikke må ha samme behov som deg så ser du kanskje at noen andre kan ha sex selv om de ikke har positive følelser for hverandre?

Dessuten mener eg at verden ikke er svart/hvit. Bare fordi man ikke har en positiv følelse for noen betyr ikke at man har en negativ følelse for noen.

Sult er en negativ følelse, og for å slippe å føle sult er man nødt til å spise. Har man nettopp spist og ikke liker knekkebrød, er det selvsagt ikke noe problem å holde seg unna, men hvis man er utrolig sulten vil de negative følelsene man hadde for knekkebrød i utgangspunktet endre seg. Man vil få en gradvis mer positiv følelse for knekkebrød ettersom sulten øker. Til slutt blir den negative følelsen for knekkebrød endret til en positiv følelse. Hvis man venter lenge nok vil man sannsynligvis føle at knekkebrød er toppers og reddet dagen. Slik ser jeg for meg ting fungerer.

Ja, folk er forskjellige, men ikke toltalt forskjellige. Det vil alltid være noe som er felles. Nei, verden er ikke svart-hvitt og man trenger ikke ha en negativ følelse for noe, selv om man ikke har en positiv følelse for noe. Men den tilstanden er særdeles vanskelig å komme i, vil jeg påstå, og kan som regel skyldes at man ikke veit om noe om det man skal ha følelser for.

Lenke til kommentar
Halla,

La oss si man har en god FB (eller fler), og bursdagen til vedkommende hadde vært nåkommende Fredag. Hva skulle man gitt i gave? (utenom det åpenbare for those who catch my drift ;)).

NB: Kun seriøse svar.

Må vel være noen sex-leketøy el som hun eller dere begge for den saks skyld kan ha glede av under deres felles aktiviteter.

Beklager,men kunne rett og slett ikke dy meg.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...