aklla Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 antagelig er det forstilling+luft ja, bør ihvertfall sjekkes ut på verksted så lenge det ikke er tydelig hva det er.er ikke dyrt å få sjekket det ihvertfall. Ja, har fått time på verksted neste fredag. Hvor mye tror du det vil koste? spørs på hva det er, hvilken bil, hvilke verksted. men, det burde bli billig hvis det bare er innstillinger, regner med godt under tusenlappen, men veldig vanskelig å si. husk at du må ha nye dekk også da... Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 antagelig er det forstilling+luft ja, bør ihvertfall sjekkes ut på verksted så lenge det ikke er tydelig hva det er.er ikke dyrt å få sjekket det ihvertfall. Ja, har fått time på verksted neste fredag. Hvor mye tror du det vil koste? spørs på hva det er, hvilken bil, hvilke verksted. men, det burde bli billig hvis det bare er innstillinger, regner med godt under tusenlappen, men veldig vanskelig å si. husk at du må ha nye dekk også da... Okei, bra det ikke blir veldig dyrt da Dekk får jeg bekymre meg om etter hvert, siden jeg bytter til vinterdekk nå snart uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå