Gå til innhold

Program til overklokking av 9700pro?

Anbefalte innlegg

Hei,skulle hatt tips om gode overklokkingsprogramm til 9700pro :roll: jeg er ganske grønn på dette område :o

Kortet er sapphire ,resten ser dere på signatur.er orginalvifta noe tess eller bør den og skiftes ut med articsilver3 og en c.orb fra termal take? :)

Tips anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:oops: (m-tasten henger litt av og til :smile: )takk for svar,kremt ,det var jammen ikke mye overklokkere i dette forumet.......

få se på deg og overklokkinga di da? 8)

edit: urk, specsa nedenfor ekke helt oppdatert, kommer tilbake til det siden :p

Lenke til kommentar

jeg anbefaler rivatuner. med den kan du også softmodde kortet dit til 9800 for få tilgang på de nye funksjonene.

jeg bruker rivatuner på geforcen min (se sig) og jeg har også brukt soft quadro 4 script, så jeg har en quadro 4 780 xgl! :D trives som bare det med det. (quadro har noen "proffe" opengl muligheter.)

uansett!! GÅ FOR RIVATUNER

det finner du på www.guru3d.com

enjoy.

Lenke til kommentar
Eller Rivatuner , så slipper du å vente til powerstripp nedtelling er ferdig.

den tellinga var veldig irriterende :evil:

Men jeg kom igang jeg hadde 4783 poeng på org innstillinger.og slik programmet er instillt når du har pakka det ut(gjelder både 3dmark og pstrip)

kom opp på 5162 poeng med overklokking,husker ikke klokkehastigheten i farten(er på skolen nå,kommer tilbake med det)

dette er med 3.4 driverene.Er en økning på 379,er det godkjent?det var ingen slike lurifax,eller hva dere kaller det :smile:

Lenke til kommentar
:oops: (m-tasten henger litt av og til :smile: )takk for svar,kremt ,det var jammen ikke mye overklokkere i dette forumet.......

jo, mange overklokkere, men hadde du fløtta musa de bort på søketasten hadde du funnet svaret selv. eller google seff.

Men er jo ikke så lett :o

Lenke til kommentar

Det er bare at hver gang jeg søker her,så får jeg 10000 treff på det jeg IKKE søkte på.

Så er jeg også interesert i nyest mulig erfaringer,samtidig høre på argumenter for og mot.

vist dette er et problem for deg Krishell,så kan du jo gi F*** i hele tråden og la dette være i fred.Okay?

Dere sier det blir opprettet så mange tråder om samme tema,so what?hva er det vi er her og skriver til hverandre for da?........

foresten fikk jeg sjekket klokkinga,den var på 355*340 på ram

Lenke til kommentar
Det er bare at hver gang jeg søker her,så får jeg 10000 treff på det jeg  IKKE søkte på.

Så er jeg også interesert i nyest mulig erfaringer,samtidig høre på argumenter for og mot.

vist dette er et problem for deg Krishell,så kan du jo gi F*** i hele tråden og la dette være i fred.Okay?

Dere sier det blir opprettet så mange tråder om samme tema,so what?hva er det vi er her og skriver til hverandre for da?........

foresten fikk jeg sjekket klokkinga,den var på 355*340 på ram

Dere sier det blir opprettet så mange tråder om samme tema,so what? <-- lol @ n00b som ikke klarer bruke en søkemotor. Kanskje hw.no skulle lage en artikkel om hvordan bruke søkemotorer? bruke + og - etc. Men hvis du skal skrive *** inlegg om ting som allerede står i formummet fra før "tarmen" så kan du heller gi f** i og bruke dete forumet , flere av oss som vil ha et forum med ortlige diskusjoner og spørsmål og svar på diverse datarelaterte saker.

Lenke til kommentar
:lol: du kan stikke posten opp i der sola aldri skinner for min del :lol: ,virker som du er her for å pirke,krangle og sabbotere.Det er pga sånn som det tema havner på avveier slik som det allerede har gjort i denne posten.Når di søker etter program for 9700 pro,så vil di finne litt,pluss min og din skittkasting.Det vil altså være dine"gode sporsmål og svar"
Lenke til kommentar

må bare si at Pstrip er noe dritt..testa d 1 gang enest som skjedde var at jeg fikk f*** så mye (artifackts eller hva d nå heter :roll: ) men så testa jeg expertool klokka skjermkortet til programet ikke kunne klokke mere :D ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...