-Markus- Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Heisann! Jeg har det for meg at det er rett å skrive "nemmen". Men samtidig har jeg alltid skrevet "næmmen". Hva er egentlig rett? -markus- Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Er ikke "næmmen/nemmen" bare en litt annen måte å srive "Nei-men" på? Shoot me if I am wrong Edit; Et kjapt google søk sier Næmmen, selv om det egentlig heter "Neimen" Endret 30. september 2009 av Applebee Lenke til kommentar
-Markus- Skrevet 30. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Jeg var litt for rask når jeg postet. Det er "neimen". Tråd kan slettes. EDIT: http://www.ordnett.no/ordbok.html?search=n...ch_type=soundex Endret 30. september 2009 av -Markus- Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Verken nemmen eller næmmen er ord. Det du er ute etter er neimen, som du og finn i ordboka. Då antar eg du sjølv ser at næimen ikkje er riktig. Lenke til kommentar
steinkul Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Heisann! Jeg har det for meg at det er rett å skrive "nemmen". Men samtidig har jeg alltid skrevet "næmmen". Hva er egentlig rett? -markus- Det skrives «neimen» Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå