Gå til innhold

Oktoberfest 2009 - Grizzmo - 60mm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tips nr 1. Ikke begynn posten med det negativet bildet ditt inneholder.

Tips nr 2. Ikke avslutt posten med å latterligjøre punkt nr 1, det får bare oss andre til å glemme punkt nr1 , hehe.

Eh.. Jeg ble veldig sulten plutselig....

Lenke til kommentar

Jeg vil tørre å påstå at mat er langt fra et snevert tema. Bare å tenke litt utenfor boksen ;)

Fine klassike retter, greit presentert. Men det er noe med lyssettingen. Har ikke prøvd selv, så vet ikke hva som må gjøres annerledes. Men blitslyset blir for skarpt (som tidliger enevnt) og refleksjoner av blitslys tar seg ikke så bra ut...

EDIT: Ser du har brukt omtrent samme vinkel på begge to, prøv å variere litt ;)

Endret av olopolo
Lenke til kommentar

Det er vel langt fra et snevert tema hvis man vil vri litt på det, men prøver å tolke det litt snevert, ie. mest illustrasjonsfoto.

Det er ikke brukt blits på siste, men to ganske skarpe halogenlamper. Lyssetting er vanskelig :S Må se om jeg får til å lage en hjemmesnekret lysspreder av noe slag, så får jeg kansje bukt med både skygger og reflekser.

Godt med litt teknisk tilbakemelding i alle fall. :)

Lenke til kommentar

8. Oktober

post-103109-1255036036_thumb.jpg

Indrefilét av elg med broccoli og poteter med persillesmør og rømme.

Skulle gjerne hatt litt mer enn bare rødløken å pynte med, men man tar hva man haver i nødens stund. :)

Prøvde litt lavere vinkel i dag og ser et potensial for bilder i portrettformat med full oppdekning; men må finne noe å kle veggen bak med først. Føler det ble litt fremgang med lyssettingen, men det ble litt lite i forkant.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...