deum Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hei. Har nettopp flyttet til en sokkelleilighet med trådløs nett. Problemet er at routeren står 2etg over der jeg bor. så signalet blir ganske dårlig. har hørt med dem om de vil legge kabel ned, men det falt ikke i smak. Så er det noen som har en bra løsning på dette , å helst ikke så veldig dyr løsning. har tenkt på å kjøpe en ekstern antenne , eller er Repeater. men veit ikke hva som er bra av dette. takker for svar! Lenke til kommentar
norbat Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hvis det ikke er mulig å flytte ruteren til etg. rett over deg, så kan du forsøke med en ekstern antenne evt. å kjøre lan over strømnettet hvis det er mulig (du trenger 2 stk adaptere). Bruk av repeater er kanskje det siste jeg hadde prøvd, da min erfaring er at det er langt mer ustabilt enn alternativene. Lenke til kommentar
deum Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Hvis det ikke er mulig å flytte ruteren til etg. rett over deg, så kan du forsøke med en ekstern antenne evt. å kjøre lan over strømnettet hvis det er mulig (du trenger 2 stk adaptere). Bruk av repeater er kanskje det siste jeg hadde prøvd, da min erfaring er at det er langt mer ustabilt enn alternativene. takker for svar har du noen linker / priser på dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå