Gå til innhold

Hand strap til 40D?

Anbefalte innlegg

Jeg gjorde en brøler og bestilte Canon Hand Strap E1, glemte å sjekke om den var kompatibel med 40D u/grep. Og det var den altså ikke.

Hakuba LH Camera Grip - Hand Strap er en løsning, jeg har ikke sjekket om den er å finne hos noen som leverer til Norge og det ser ikke ut til at jeg lett kan koble den til kamerastativet uten å måtte fjerne festet under.

Camdapter ser jeg mange anbefaler, men hvor finner jeg noen som leverer til Norge? Og må man skru den ut for å feste kameraet på stativ?

Finnes det noen andre løsninger? Å kjøpe batterigrep er uaktuelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg gjorde en brøler og bestilte Canon Hand Strap E1, glemte å sjekke om den var kompatibel med 40D u/grep. Og det var den altså ikke.

Hakuba LH Camera Grip - Hand Strap er en løsning, jeg har ikke sjekket om den er å finne hos noen som leverer til Norge og det ser ikke ut til at jeg lett kan koble den til kamerastativet uten å måtte fjerne festet under.

Camdapter ser jeg mange anbefaler, men hvor finner jeg noen som leverer til Norge? Og må man skru den ut for å feste kameraet på stativ?

Finnes det noen andre løsninger? Å kjøpe batterigrep er uaktuelt.

Se HER

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

I dag fikk jeg hentet reima som jeg kjøpte på eBay.

Jeg vil ikke anbefale den. Den er vanskelig å feste, sitter dårlig, glir litt i festet med mindre man tvinger den dobbelt gjennom og jeg tror kanskje ikke "skinnet" tåler vann. Den er også litt for stiv og hard.

MEN! For 40kroner er den super om man ikke har råd eller lyst på batterigrep for å kunne bruke den originale handreima - som forresten er helt herlig og bare til å anbefale på det sterkeste om man kan ha den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...