Flying Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg gjorde en brøler og bestilte Canon Hand Strap E1, glemte å sjekke om den var kompatibel med 40D u/grep. Og det var den altså ikke. Hakuba LH Camera Grip - Hand Strap er en løsning, jeg har ikke sjekket om den er å finne hos noen som leverer til Norge og det ser ikke ut til at jeg lett kan koble den til kamerastativet uten å måtte fjerne festet under. Camdapter ser jeg mange anbefaler, men hvor finner jeg noen som leverer til Norge? Og må man skru den ut for å feste kameraet på stativ? Finnes det noen andre løsninger? Å kjøpe batterigrep er uaktuelt. Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg gjorde en brøler og bestilte Canon Hand Strap E1, glemte å sjekke om den var kompatibel med 40D u/grep. Og det var den altså ikke. Hakuba LH Camera Grip - Hand Strap er en løsning, jeg har ikke sjekket om den er å finne hos noen som leverer til Norge og det ser ikke ut til at jeg lett kan koble den til kamerastativet uten å måtte fjerne festet under. Camdapter ser jeg mange anbefaler, men hvor finner jeg noen som leverer til Norge? Og må man skru den ut for å feste kameraet på stativ? Finnes det noen andre løsninger? Å kjøpe batterigrep er uaktuelt. Se HER Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Se på denne...den kan du feste på stativet selv om den sitter på kamera. Endret 30. september 2009 av Fotoentusiasten Lenke til kommentar
Flying Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Se på denne...den kan du feste på stativet selv om den sitter på kamera. Den vil ikke passe med stativet jeg har nå også er jeg litt skeptisk til ting som koster 40kr Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Den har samme stativfeste som kameraet, så hvis stativet passer til kameraet, passer det til stroppen. Og denne er jo bare en variant av samme løsningen som de du linket til.. Jeg kan sikkert kjøpe det for 40kr og selge det til deg for 200 hvis det får deg til å bli mindre skeptisk.. Endret 30. september 2009 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
Flying Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Hehe, jeg kjøpte det likevel. Jeg har råd til å miste 40kr siden kameraet bruker så lite film for tiden. Skruehullet er det samme, men det er en kant på det festet der som nok ikke passer i stativfestet på mitt Velbon Sherpa 600R. Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Se på denne...den kan du feste på stativet selv om den sitter på kamera. Den vil ikke passe med stativet jeg har nå også er jeg litt skeptisk til ting som koster 40kr Jeg kjøpte en sånn til mitt Canon 400D! Slettes ikke noe galt med kvaliteten eller noe.....er vel mer at det er "rett" pris på produktene i Asia! Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 bedre å betale de 40 kr der en kr 180 hos fotovideo Lenke til kommentar
Flying Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 I dag fikk jeg hentet reima som jeg kjøpte på eBay. Jeg vil ikke anbefale den. Den er vanskelig å feste, sitter dårlig, glir litt i festet med mindre man tvinger den dobbelt gjennom og jeg tror kanskje ikke "skinnet" tåler vann. Den er også litt for stiv og hard. MEN! For 40kroner er den super om man ikke har råd eller lyst på batterigrep for å kunne bruke den originale handreima - som forresten er helt herlig og bare til å anbefale på det sterkeste om man kan ha den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå