JKJK Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Så... hva med batterikapasitet? Dau etter en time? Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 ATI Imageon Z430 (Toshiba TG01 og HTC Touch HD 2): 22 M triangles/s, 133 M pixels/s PowerVR SGX 535 (iPhone 3GS): 28 M triangles/s, 400 M pixels/s Ser ikke at HTC kommer med noen annet enn det Toshiba har hatt siden i sommer, en telefon basert på en 1GHz Snapdragon prosessor med Z430 GPU. Ikke noe som skremmer vannet av konkurrentene, med andre ord... Nei, iPhone 3gs har nokså imponerende spec, og det blir vel lenge til det kommer noe bedre på 3D spilling. Skjermen er vel det svakeste leddet i iPhone for øyeblikket, både oppløsning og kontrast utendørs er langt bak konkurrentene. Nå er ikke jeg noen gamer, så N900 har mye mer for seg enn en 3gs for meg. Føler suget etter N900 blir større og større, samtidig som Android bare blir kjipere og kjipere. For øyeblikket er Androiddet rene rakleverket i forhold til Symbian, og til og med i forhold til gamle Maemo på N800/810. Jeg mener, det har potensiale i bøtter og spann, men det virker som google/HTC ikke får det til rett og slett mht "funksjonalitet i hverdagen" på helt enkle ting. Det blir for knotete alt. Mulig SE og/eller Samsung klarer å få "sin" utgave av Android på rett kjøl, men det finner vi ikke ut av før på nyåret en gang. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Nei, iPhone 3gs har nokså imponerende spec, og det blir vel lenge til det kommer noe bedre på 3D spilling. Skjermen er vel det svakeste leddet i iPhone for øyeblikket, både oppløsning og kontrast utendørs er langt bak konkurrentene. Nå er ikke jeg noen gamer, så N900 har mye mer for seg enn en 3gs for meg. Oppløsningen på skjermen til iPhone er dårligere enn noen av konkurrentene, bedre enn noen av konkurrentene, og nøyaktig den samme som noen av konkurrentene. Jeg antar at det er naturlig å regne f.eks HTC Hero som en konkurrent, eller hva med Nokia N97? Når det gjelder lesbarhet utendørs så er det mange konkurrenter med antatt "bedre" skjermer som kommer dårligere ut. Det bl.a vist seg at OLED/AMOLED-skjermer ofte tar seg mye bedre ut innendørs enn ute i solen, der de kan bli nærmest ubrukelige: http://www.youtube.com/watch?v=LdCh3GJ3pno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg