sindreostbo Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 hei. Har dere noe dere kan fortelle meg om kompaniet Toyota, er ikke så interessert i bilene, men mer bakgrunnen og hvorfor toyota er så suksessfull som de er. er det faktsik mulig at toyota sin verdi ligger på over 31 330 milliarder dollar??? jeg syns dette hørtes veldig mye ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 hei. Har dere noe dere kan fortelle meg om kompaniet Toyota, er ikke så interessert i bilene, men mer bakgrunnen og hvorfor toyota er så suksessfull som de er. er det faktsik mulig at toyota sin verdi ligger på over 31 330 milliarder dollar??? jeg syns dette hørtes veldig mye ut Kan sikkert stemme, de har gått i overskudd i alle år siden de startet bortsett fra i fjor. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Billig arbeidskraft, biler som er brukbare og driftsikre. Jo da, kan sikkert stemme at Toyota er verd så mye. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Har du lest artikkelen om Toyota på Wikipedia? Du finner mye mer der enn oen av oss orker å forfatte i et foruminnlegg. http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota Endret 30. september 2009 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå