carmelita Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg har et forferdelig irriterende problem. Mitt Nikon D200 har fungert helt supert fram til søndag. Så ble minnekortet fullt. Joda, du tenker at da må jeg bare tømme det. Feil, det var allerede tømt. Jeg prøvde å formatere det også. Det fungerte ikke. Jeg byttet minnekort, ja til og med merke på minnekort, men det fungerte heller ikke. Så nå ser jeg ut som et irritert spørsmålstegn. Finner ingen bryter som kan ha låst minnekortene, men kanskje det er noe lignende på selve kameraet? Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Får du noe(n) feilkoder? Du formaterte det i kamera? Hva skjer isåfall? Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Får du noe(n) feilkoder?Du formaterte det i kamera? Hva skjer isåfall? Den vanlige beskjeden når jeg prøver å se på bildnee, og det er tom, kommer. Noe sånt som "ingen bilder i "galleriet" (du skjønner hva jeg mener). Samtidig gir den beskjed om på skjermen (den lille) at det er fullt - "full". Der det skal stå hvor mange bilder jeg har igjen plass til, står det bare 0. Kameraet nekter å ta bilde. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Høres snodig ut dette her. Har du forsøkt å "resette" kameraet? F.eks. ta ut batteriet et par minutter. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Kan det være en av pinnene i minnekort-slot'en som er bøyd (eller ikke får kontakt av en annen grunn)? Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Det funket ikke, men jeg fant ut at jeg kunne jo prøve å restarte det. Noe som funket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå