ScudNor Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Heisann. Var litt usikker på om dette er rette stedet for denne tråden, men fant ingen underfora som passet bedre Har noen "brukte" PC-deler jeg har tenkt å selge. Bl.a et coolermaster mid-tower, en corsair strømforsyning, en harddisk etc. Kjøpte de for en PC jeg og en kompis skulle bygge. Planen var å bruke noen gamle deler vi hadde fra før, og kjøpe noen nyere deler. Var meningen at den skulle bli så billig som mulig. PCen ble fiasko ettersom en eller flere av de eldre delene så ut til å være defekte, som resulterte i feilmeldinger og uregelmessige stanser. Og hverken vi, eller noen av de lokale PC butikkene kunne finne ut nøyaktig hva som var galt på en rimelig måte. Ga derfor opp og blir nødt til å selge de nye delene som "brukt-deler", med tap. (Delene har ikke spor av å være brukt. Kabinettet ser nytt ut. Strømforsyningen har bare gått ca. 6timer). Lurer på hvilke nettsteder dere kan anbefale at jeg legger ut delene for auksjon/salg? Takker for svar. MVH - Scud. P.S: Igjen, beklager dersom dette er feil sted for denne tråden. Endret 30. september 2009 av ScudNor Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Er jo et bruktmarked her da? Finn funker også ok. Lenke til kommentar
paalrh Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 finn.no eller qxl har god erfaring med qxl personlig Lenke til kommentar
ScudNor Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Flott Visste egentlig at det fantes bruktmarked på Hardware.... men hadde glemt det....på ein måde, hehe. Legger sikkert ut annonse på finn, qxl, hardware brukt etterhvert. Takk for kjappe svar Endret 30. september 2009 av ScudNor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå